2014 03 26

Lietuvos „Facebook“ vartotojai nesugeba suprasti, kad yra trolinami

Taigi noriu pabrėžti, ir parodyti Lietuvos piliečiams kurie naudojasi socialiniais tinklais, kad didžioji dauguma Lietuvos facebook vartotojų nesupranta, kad jie yra šešėlinės...
Patrolink.lt puslapis
Patrolink.lt puslapis
Temos: 1 Facebook

Taigi noriu pabrėžti ir parodyti Lietuvos piliečiams, kurie naudojasi socialiniais tinklais, kad didžioji dauguma Lietuvos „Facebook“ vartotojų nesupranta, kad jie yra šėšėlinės reklamos aukos.

Visi šie pranešimai apie kažkokius įvykius neaiškiuose tinklapiuose (pvz., „Patrolink.lt“) yra manipuliacijos.

Pavyzdžiui pranešimas „Monika Šalčiūtė susilaužė koją“ ir prisegta nuotrauka, esą ten yra „video klipas“. Paspaudus ant nuorodos, atsidaro velniai žino kas, ir tai vadinama apsaugomis (turima omenyje, paspausk „play“ mygtuką kelis kartus ir pasileis klipas).

Paspaudus ant nuorodos, atsidaro velniai žino kas, ir tai vadinama apsaugomis.

Arba „surink žodį žmogus iš paeiliui duotų raidžių (būna ne tik raidės, bet ir skaičių kombinacijos)“. Tik nuodugniai peržiurėjus puslapio kodą, galima sužinoti, kas iš tiesų ten yra. Tai yra apgaulė, kitaip vadinama „šėšėline reklama“.

Rinkdami skaičių kombinacijas, arba žodžius duotus tame tinklapyje, jūs nežinodami paspaudžiate „Like“ ant tam tikrų puslapių(-io). Ir ar tuo pačiu jūsų pareikalauja paspausti „Share“, t.y. pasidalinimo mygtuką ir padėti jiems užsidirbti dar daugiau, kai jūs iš to nieko negaunate. Jumis tik naudojamasi.

Negi kartais nepastebite, kad po apsilankymo tokiame tinklapyje, jūsų naujienų sraute atsiranda jūsų nedominančio šlamšto. Ir visa tai iš puslapio, kurį esate pamėgęs(-usi), bet matote jį pirmą kartą?

Aš tiesiog noriu paprašyti Lietuvos „Facebook“ vartotojų nebeplatinti šios vagystės/apgaulės ir pranešti apie tokius reklamuotojus „Facebook“ administracijai – apie dalinamą šlamštą/apgavystę (Spam or scam).

Nes dažniausiai tos anketos, kurios pradeda šią reklamą, yra netikros ir sukurtos apgavystėms. Po to šitas spamas pradeda plisti pas tikrus vartotojus, į tikrus profilius, ir atrodo kaip „sprogusi didžiulė naujiena“. Žmonės spaudo tuos nematomus „like“ mygtukus. O tie, kurie sukurė tą apgaulę, iš jų juokiasi ir skaičiuoja uždirbtus litus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų