Keliones dėl pigių prekių į kaimyninę Lenkiją pamėgę mūsų šalies vairuotojai namo parsiveža ir naudingos socialinės reklamos užtaisą, kurio Lietuvoje negausi.
Dar kovo 11-ąją Lenkijoje viešėjęs ir kalną įvairiausių prekių ten prisipirkęs vilnietis Justas Č. tik šį savaitgalį prisiruošė su draugais paragauti atsivežto alaus.Idėja man patiko, – rašo portalo skaitytojas Justas.
„Tą alų Lenkijoje pirkau, nes pas mus 0,5 litro skardinė kainuoja daugiau nei 3 litus, o pas lenkus – litu pigiau. Tačiau tik pradėję jį gurkšnoti su draugais pastebėjome dar vieną to alaus privalumą. Net nemokėdamas lenkiškai gali perskaityti ir suprasti priminimą ant skardinės, kad nevairuotum išgėręs“, – 15min.lt rašo naujienų portalo skaitytojas Justas.
Trisdešimtmečio nuomone, nedidelis, neįkyrus, bet lengvai pastebimas socialinės reklamos ženkliukas ant skardinės „yra visai į temą“.
„Nežinau, ar ten aludariai tokie socialiai atsakingi, ar valdžia ieško netradicinių būdų įkalti žmonėms į galvą eismo saugumo pagrindus, bet idėja man patiko. Jei jau patys to nesugalvojome, gal galima pavogti šią mintį iš lenkų ir kažką panašaus padaryti pas mus?“, – siūlo ir klausia skaitytojas.
Jo nuomone, „gal kartais tikrai tokios smulkmenos užtenka – vartai alaus skardinę rankoj, pamatai reklaminį ženkliuką ir apsisprendi tuo momentu išgėręs nesėsti prie vairo.“