Lengvaatletei Airinei Palšytei nuo antradienio nebereikia prašyti tėvo ar mamos automobilio, kai reikia nuvažiuoti į paskaitas arba treniruotę.
„Ryte - iš Fabijoniškių į paskaitas Saulėtekyje, po to - per visą miestą į treniruotę Vingio parke arba manieže. Vėliau – namo arba vėl į Saulėtekį. Grafikas – įtemptas. Todėl automobilio labai reikia, nes su visuomeniniu transportu kelionės truktų daug ilgiau“, - tikino geriausia Lietuvos šuolininkė į aukštį Airinė Palšytė.
Antradienį 19-metė į treniruotę jau atriedėjo ne iš tėvo ar mamos skolinta mašina, o nediduku „Volswagen Polo“, ant kurio šono parašyta: „Airinei Palšytei olimpinių pergalių siekti padeda „Moller Auto Vilnius“.
Būtent ši bendrovė perdavė talentingai lengvaatletei automobilį, kuriuo ji galės naudotis iki Londono olimpinių žaidynių, o gal ir ilgiau.
„Nors ir simboliškai, mėginame padėti sportininkei, palengvinti jos pasirengimą olimpiadai. Mane malonai nustebino, kad tokia jauna sportininkė, neturėdama išskirtinių sąlygų, pasiekė tokių įspūdingų rezultatų. Gerbiu tokius žmones, nes suprantu, kad tokiems pasiekimams reikia ne tik talento, bet ir juodo darbo. Pas mus lepinamas krepšinis, futbolas. O juk ir lengvojoje atletikoje reikia labai daug dirbti. Be to, Airinė – geras žmogus, neišpuikusi“, - kalbėjo „Moller Auto Vilnius“ generalinis direktorius Linas Karlavičius.
Padėdi dukrai L. Karlavičiaus paprašė sportininkės tėvas, buvęs krepšininkas Aurimas Palšis. „Nutarėme pagelbėti. Be jokios prabangos, iškilmingų pristatymų. Iš to tikrai neuždirbsime – šioje istorijoje nėra jokių pinigų. Automobilis, kurį perdavėme Airinei – ne naujas, bet patogus, ekonomiškas. Juokais pasakiau Airinei, kad ji turi iš olimpiados parvežti medalį. Bet gal turėdama geresnes sąlygas, ji grečiau bėgs, tvirčiau atsispirs“, - svarstė L. Karlavičius.
Pasaulinės universiados vicečempionė, išmėginusi savo naująjį automobilį, vardijo jo privalumus: „Mašina smagiai rieda, nedidelė, visur galiu prisiparkuoti, labai ekonomiška. Šiandien prisipyliau benzino, tai nežinau, kad vėl reikės piltis“.
Mašinos variklis – 70 arklio galių, 1,2 litro darbinio tūrio. Vidutinės kuro sąnaudos nesiekia 6 litrų 100 kilometrų. „Šiaip variklis man didelės reikšmės neturi. Svarbiausia – sėkmingai nuvažiuoti iš taško A į tašką B“, - neslėpė sportininkė, vairuotojo pažymėjimą gavusi prieš metus.
A. Palšytė specialiai mokėsi vairuoti žiemą, kad ateityje būtų lengviau važinėti slidesniais keliais. „Seneliai atkalbinėjo, bet instruktorius neblogai išmokė vairuoti sudėtingomis sąlygomis. Be to, mano, kaip sportininkė,s reakcija yra gera. Todėl žiemą nebaisu vairuoti“, - teigė Vilniaus universiteto Verslo infomacijos vadybos specialybės antrakursė.
Pernai Universiadoje Kinijoje į 196 cm aukštį pakeltą kartelę peršokusi ir Lietuvos rekordą pakartojusi lengvaatletė jau pradėjo ir šį sezoną, kuriame svarbiausias tikslas – Londono olimpinės žaidynės.
Praėjusį savaitgalį Kaune vykusiose Lietuvos studentų pirmenybėse A. Palšytė įveikė 190 cm aukštį, nors specialiai nesirengė šioms varžyboms. „Dalyvavau dėl to, kad bet kokios varžybos yra geriau nei treniruotė. Pavyko pasiekti labai gerą rezultatą“, - džiaugėsi šuolininkė.
Šią savaitę ji dalyvaus Lietuvos uždarų patalpų čempionate. O ar startuos kovo 9-11 d. Turkijoje vyksiančiose pasaulio pirmenybėse uždarose patalpose, trenerės Tatjanos Krasauskienės auklėtinė dar nežino.
„Visas dėmesys sutelktas į vasarą, todėl kol kas nenutarėme, ar dalyvauti pasaulio čempionate“, - tvirtino A. Palšytė. Šuolininkė pavasarį ketina sudalyvauti keliose komercinėse varžybose, paplušėti bent trijose treniruočių stovyklose užsienyje. O birželio pabaigoje ji norėtų išmėginti jėgas Europos pirmenybėse, vyksiančiose Suomijos sostinėje Helsinkyje.
„Kol esu jauna, noriu dalyvauti kuo daugiau varžybų, nes bet kokia patirtis yra labai naudinga,pamatai savo klaidas, kurių vėliau stengiesi nekartoti. Varžytis su elitinėmis šuolininkėmis geriau kuo dažniau, ne vieną kartą per metus“, - neabejojo praėjusių metų Europos jaunimo vicečempionė.