Šeštadienį Kačerinės „Nemuno žiedo“ trasoje vyko ketvirtasis ir finalinis „Fast Lap“ etapas.
„Fast Lap“ – tai ne tik automobilių rungtynės, bet ir puiki atmosfera tiek žiūrovams, tiek rungtynių dalyviams. Rungtynėse dalyvavo ne tik autosporto profesionalai, bet ir mėgėjai. Renginio orgnizatoriai pasirūpino, kad žiūrovai galėtų ne tik stebėti lenktynes, bet ir kitaip pramogauti. Muzikos gerbėjai galėjo klausytis DJ Mamanios kūrinių bei kitų atlikėjų pasirodymų. Taip pat vyko konkursai, kurių metu žiūrovai galėjo laimėti pasivažinėjimą su ralio profesionalais.
Lenktynės „Nemuno žiede“ prasidėjo jau 10 val. ryto. Lenktynių dalyviai renginį pradėjo paradiniu ratu. Visos mašinos pajudėjo viena kryptimi, demonstruodamos įspūdingą „tiuningą“. Po paradinio rato dalyviai turėjo galimybę apšilti. Kiekviena grupė (o jų buvo net keturios) apvažiavo porą ratukų ir taip pasirengė tikrosioms, kvapą gniaužiančioms lenktynėms.
Ketvirtosios grupės apšilimo metu vienas iš lenktynininkų patyrė avariją. Nesėkminga žiedinių lenktynių pradžia neatėmė optimizmo iš dalyvių, tačiau automobilis buvo suniokotas nepataisomai. Iš pradžių pirmavo Jonas Poškus, bendrojoje įskaitoje turintis 45 taškus. Pakalbintas lenktynininkas teigė, jog profesionaliai dalyvauti rungtynėse pradėjo maždaug prieš 6–7 metus. Pasak jo, nors dalyvavimas rungtynėse nereikalauja didelio pasiruošimo, tai – nepigus malonumas. Antrojoje vietoje po jau vykusių „Fast lap“ etapų buvo Mantas Neverdauskas su 36 taškais. Interviu metu šešiolikmetis jaunuolis teigė, kad savo karjerą pradėjo nuo kartingų. Na, o lenktynėse pradėjo dalyvauti prieš ketverius metus ir tai daro sėkmingai.
11.30 val. prasidėjo pirmasis pirmosios grupės važiavimas. Kaip ir įprasta, pirmojoje grupėje važiuoja geriausią rezultatą turintys dalyviai. Taigi, pasibaigus pirmajam važiavimui pirmojoje grupėje, pirmąją vietą užėmė A.Firantas su „Honda“, geriausias jo rato rezultatas – 1:20:963. Tuo tarpu antrojoje pozicijoje – šio sezono lyderis J.Poškus. Geriausias jo rato rezultatas – 1:21:246. Trečiąją vietą po pirmojo važiavimo užėmė „Honda Civic B20“ vairuojantis M.Neverdauskas. Jo rezultatas – 1:23:282.
Po antrosios grupės važiavimo pirmojoje grupės vietoje atsidūrė Tadas Luckaitis su „Nissan 240x“. Geriausias jo laikas – 1:26:939. Nedaug nuo jo atsiliko P.Sasnauskas su „Honda Civic“. Jo laikas – 1:27:915. Trečiojoje pozicijoje atsidūrė „Renault Megane“ vairuojantis E.Kajokas. Lenktynininko geriausias rezultatas – 1:28:346. Pasibaigus antrajam etapui, žiūrovus nudžiugino „driftingas“. Trasoje pasirodė lenktynininkai A. Atkočiūnas ir D. Balys.
Trečiojo važiavimo metu keli rungtynių dalyviai turėjo pasitraukti iš varžybų. Gaila, tačiau šįkart technika juos nuvylė. Pirmąją vietą šiame važiavime užėmė E.Filipavičius. Jo rezultatas – 1:23:953. Antrojoje vietoje – M. Jakubonis su „Mitsubishi Evo IX“. Geriausias jo rato rezultatas – 1:29:234. Trečiąją vietą savo grupėje užėmė A.Vebra vairuojantis „Mazda 323“. Dalyvio laikas – 1:29:796.
Ketvirtosios grupės važiavime greičiausias buvo M.Rickevičius su BMW. Jo laikas nebuvo labai aukštas, tačiau to pakako, kad savo grupėje užimtų pirmąją vietą – 1:30:686. Nuo jo vos sekunde ir keliomis šimtosiomis dalimis atsiliko M.Mikunas, kurio rezultatas – 1:31:013. Tuo tarpu trečiąją vietą ketvirtojoje grupėje užėmė K.Vaičys su „Honda S2000“. Jo rezultatas – 1:31:471.
Finalą po itemptos kovos laimėjo A.Firantas. Jis sugebėjo aplenkti šio sezono lyderius J.Poškų ir M.Neverdauską. Visų dalyvių finalinio važiavimo lentelė atrodo taip:
Poz. | Nr. | Vairuotojas, automobilis | Klasė | Geriausias laikas (ratas) | Atsilikimas | Geriausias vidutinis greitis | Įveikti ratai |
1 | 26 | Andrius Firantas „Honda S2000“ 2000 | A2000 | 1:20.763 (10) | GERIAUSIAS | 148.50 | 11 |
2 | 33 | Jonas Poškus „Mitsubishi Lancer Evo“ | A3000+ | 1:21.307 (13) | 00:00.544 | 146.67 | 16 |
3 | 17 | Mantas Neverdauskas „Honda Civic B20“ | A2000 | 1:21.934 (7) | 00:01.171 | 146.67 | 17 |
4 | 77 | Vytas Bilinskas „Mitsubishi Lancer Evo“ | A3000+ | 1:23.340 (7) | 00:02.577 | 143.13 | 12 |
5 | 62 | Edvinas Filipavičius „Honda S2000“ 2000 | A2000 | 1:25.331 (3) | 00:04.568 | 139.76 | 7 |
6 | 56 | Kasparas Skyrelis „Honda Civic“ 1993 | A2000 | 1:25.813 (4) | 00:05.050 | 139.76 | 14 |
7 | 57 | Airidas Siaurys „Honda CRX“ 1992 | A1600 | 1:26.055 (4) | 00:05.292 | 138.14 | 14 |
8 | 6 | Pranas Sasnauskas „Honda Civic“ 1993 | A2000 | 1:26.304 (10) | 00:05.541 | 138.14 | 11 |
9 | 60 | Tomas Gruzdys „Nissan Silvia“ 1996 | A3000+ | 1:26.439 (16) | 00:05.676 | 138.14 | 18 |
10 | 54 | Gediminas Bilinskas BMW E30 1988 | A3000 | 1:26.444 (5) | 00:05.681 | 138.14 | 12 |
11 | 31 | Tadas Luckaitis „Nissan 240sx“ 1995 | A3000+ | 1:26.713 (15) | 00:05.950 | 138.14 | 17 |
12 | 48 | Andrius Žemaitaitis „VW Golf“ Gti | A3000+ | 1:27.044 (5) | 00:06.281 | 136.55 | 13 |
13 | 32 | Vytenis Gulbinas „Audi A4“ 1998 | A3000+ | 1:27.337 (18) | 00:06.574 | 136.55 | 19 |