Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2012 07 30

Formulė 1: Lotus jau nebėra tiesiog „juodasis arkliukas“?

Lotus Renault ekipa vakar pasibaigusiame Vengrijos Didžiajame Prize pelnė daugiausiai taškų ir faktiškai įpusėjus Formulės 1 sezonui bei prasidėjus didžiajai sezono pertraukai mus verčia susimąstyti - ar tikrai Lotus tėra „juodasis arkliukas", o galbūt kažkas daugiau? Galima sakyti ir taip, ir taip.
/ Įkrauk reporterio nuotrauka

Lotus Renault ekipa vakar pasibaigusiame Vengrijos Didžiajame Prize pelnė daugiausiai taškų ir faktiškai įpusėjus Formulės 1 sezonui bei prasidėjus didžiajai sezono pertraukai mus verčia susimąstyti - ar tikrai Lotus tėra „juodasis arkliukas", o galbūt kažkas daugiau? Galima sakyti ir taip, ir taip.

Kad ir kaip bebūtų, pagrindiniai Lotus varžovai mano, jog Anglijoje, Enstone įsikūrusi komanda jau yra rimtą grėsmę kelianti ekipa, su kuria reikės skaitytis antroje čempionato pusėje. Taip dar yra ir dėl to, jog Lotus teskiria vienas taškas nuo antrosios vietos konstruktorių įskaitoje.

„Aš nebuvau nustebintas Kimi greičiu, nes visada maniau, kad Kimi yra labai geras pilotas ir, žinoma, tikras pasaulio čempionas. Aš manau, kad Lotus nesurinko visų tašų, kuriuos galėjo surinkti. Jie turi gera bolidą nuo pat pradžios, taigi antroje pusėje jie gali surinkti dar daugiau taškų, nei pirmoje.", - sakė Ferrari komandos vadovas Stefanas Domenicalis.

„Jų bolidas buvo greitas visus metus, jie turi du gerus pilotus, o Kimi tikrai yra vienas iš pretendentų kovojant pilotų įskaitoje.", - teigė lyderių Red Bull komandos vadovas Christainas Hornernis. „Jis atsilieka tik vienu tašku nuo Lewiso, taigi būtu kvaila nurašyti vieną ar kitą pilotą, kai liko tiek daug etapų.", - baigė savo kalbą C. Horneris apie Lotus ekipos lyderį.

Taip kalbėti konkurentai turi pagrindo. Nors su bėdomis susidūrė praktiškai visi čempionato lyderiai tiek konstruktorių, tiek ir pilotų įskaitose, tačiau Lotus prarado labai brangius taškus Kinijos etape, kai Kimi Raikkonenas pasirinko blogą taktiką, kai Monake Romainas Grosjean‘as padarė avariją, o Valensijoje tam pačiam R. Grosjean‘ui sugedo generatorius.

Jei ne tai, Kimi Rakkonenas veikiausiai būtų antroje vietoje pilotų įskaitoje, o Lotus ne tiek ir daug atsiliktų nuo konstruktorių įskaitos lyderių Red Bull. Viena aišku, jog sezono pradžioje buvę „juoduoju arkliuku", antroje sezono pusėje Lotus tampa rimta grėsme čempionato lyderiams.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais