Šeštadienį Druskininkuose ralio lenktynininkai užbaigė 2011 metų sezoną. Šiame mieste vyko paskutinysis Lietuvos ralio čempionato etapas „Classic Rally Druskininkai". Ralis Druskininuose buvo surengtas pirmą kartą, todėl trasos visiems buvo nežinomos. Lenktynininkai įveikę dešimt greičio ruožų išsiaiškino, kuris šiais metais yra greičiausias „ralistas" Lietuvoje. Iš viso prie starto linijos stojo 34 ekipažai iš Lietuvos, Latvijos, Lenkijos, Baltarusijos, Rusijos, Baltarusijos ir Ukrainos.
Pirmajamegreičio ruožą Kauno „Juta Racing" komandos lenktynininkai Vytautas Švedas ir Žilvinas Sakalauskas („Mitsubishi Lancer EVO X") išsiveržė į priekį ir nepaleido šios pozicijos iki pat lenktynių pabaigos, palikdami Dominyką Butvilą ir Renatą Vaitkevičių („Mitsubishi Lancer EVO X") antroje vietoje, jie nuo nugalėtojų atsiliko 43,6 sek.
Ši pergalė užtikrino Vytauto Švedo ekipažui pirmą vietą Lietuvos čempionate, jie tapo N4 klasės čempionai. Antri čempionate liko Dominykas Butvilas su Renatu Vaitkevičiumi.
Trečiąją vietą Druskininkų ralyje užėmė Ramūnas Čapkauskas ir Tomas Šipkauskas („Mitsubishi Lancer EVO IX"), ketvirtieji finišavo Benediktas Vanagas ir Irina Kolomeytseva („Subaru Impreza"). Penktoje vietoje atsidūrė Rokas Lipeikis ir Inga Lipeikytė („Mitsubishi Lancer EVO VIII"), kurie tapo „Open" klasės nugalėtojais.
Kova vyko ir dviem ratais varomą techniką pasirinkusių ekipažų. Paskutinės sezono lenktynės turėjo išaiškinti prizininkus A2000, L2000, S2000 klasėse. Galiausiai pirmą vietą 2WD klasėje užėmė Vytauto Barnausko ir Mindaugo Čepulio ekipažas („Renault Clio"), kurie aplenkė A2000 klasėje nugalėjusius Dmitrijų Miačiną ir Kęstutį Būzių („Honda Civic"). Lenktynininkas iš Kaliningrado tapo Lietuvos čempionu savo klasėje, S2000 klasės nugalėtojais tapo Karolis Raišys ir Rytis Lukauskas („Honda Civic").
Iš viso „Classic Rally Druskininkai" finišavo 23 ekipažai.