Ar vyrai pastebi celiulitą?

Bent jau moterys – tai tikrai. Jos kraustosi iš proto dėl menkiausio odos kauburėlio ir tyrinėja jį lyg pro didinamąjį stiklą. Džiaugiasi, jeigu kokia glamūrinė diva pasirodo esanti visiškai paprasta moteris, kurios šlaunys nėra lyg nulietos...
Odos priežiūra
Odos priežiūra / Fotolia nuotr.

O juk visos moterys jį turi ar bent jau turės ateityje. Tačiau ar tai, kam skiriame dėmesį, dėl ko tuščiai švaistome laiką ir graudžiai verkiame, iš tikrųjų pastebi stipriosios lyties atstovai? Gal jie nė neskiria celiulito nuo celiuliozės?..

Pasmalsaukime, ką jie apie tai mano. Apklausoje dalyvavo 18–60 metų vyrai, kurie pasidalijo savo įžvalgomis.

  • 47 proc. vyrų sako, kad apie celiulitą sužinojo tik iš pačių moterų. Anksčiau jie dėl to nekvaršino galvos ir nė nežinojo, kad tokia bėda gali kamuoti jų moteris.
  • 24 proc. labiausiai vertina moteris, kurios rūpinasi savo kūnu, tačiau pastebi tik bendrus „trūkumus“. Pavyzdžiui, jeigu dailiosios lyties atstovė per daug liekna arba pasižymi itin stambiu kūno sudėjimu.
  • 15 proc. vyrukų dėmesį kreipia į visumą, o ne į atskiras kūno dalis.
  • O štai 10 proc. mėgsta atidžiai apžiūrinėti moters trūkumus ir nevengia pakritikuoti ar to išsakyti.
  • Tik 4 proc. gali identifikuoti, kad moteris tikrai turi celiulitą. Ką manote apie tokį vyrų požiūrį?

Pasirodo, tai tik atskleidžia, kad daugumą problemų pačios moterys įsikalba. Dažniausiai savo trūkumus jos gerokai hiperbolizuoja, todėl atrodo, kad visi tik ir kalba apie nelygią odą ir taikosi pašiepti. 

Iš tikrųjų pasaulyje yra kur kas daugiau dalykų, dėl kurių vertėtų sunerimti – celiulitas tik smulkmena, kuriai nereikėtų suteikti tokios didžiulės reikšmės...

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis