Grožio naujienų kokteilis: ką atrado mokslininkai?

Sakoma, kad mokslo šaknys – karčios, o vaisiai – saldūs. Kol tarp universitetų ir laboratorijų sienų verda intensyvūs darbai, kuriami, išbandomi nauji produktai ir analizuojami tyrimų rezultatai, pasmalsaukime apie naujausius grožio srities atradimus.
Makiažas
Makiažas / „Fotolia“ nuotr.
Temos: 1 Grožis

Kokonų masažuoklis

Japonijos moterys pamišusios dėl skaisčios veido odos ir naudoja daugiau natūralių kūno priežiūros priemonių nei europietės. Britė Frances Childs nusprendė sustabdyti laiką kiek neįprastu būdu, pasitelkusi Rytų šalių išmintį. Vietoj tradicinių tonikų, pienelių ar šveitiklių moteris naudoja... šilkverpių kokonus.

„Fotolia“ nuotr./Šilkverpių kokonai
„Fotolia“ nuotr./Šilkverpių kokonai

Odos puoselėjimas tapo kaip niekada lengvas ir nebrangus. Užtenka išmirkyti kokonus vandenyje ir pamasažuoti veidą. Baltų antpirščių galima įsigyti internetinėse parduotuvėse. Teigiama, kad kokonų sienelėse randama sericino, medžiagos, padedančios odai išlaikyti drėgmę, ir 18 amino rūgščių. Britė pasakoja, kad jai patinka šilko pojūtis ant veido, nors žino, kad kokonas sumegztas iš vikšrų liaukų išskiriamų medžiagų.

Teigiamą poveikį patvirtino ir dermatologai. 46 m. moters odos būklė daug geresnė nei bendraamžių. Kaip atrodo Frances Childs, pamatysite čia.

Telefonai kenkia grožiui

„Shuterstock“ nuotr./Mergina pozuoja asmenukei
„Shuterstock“ nuotr./Mergina pozuoja asmenukei

Britų ekspertai skambina pavojaus varpais, nes nesaikingas naudojimasis telefonais, kitais išmaniaisiais įrenginiais kenkia kaklo ir veido formai. Jei moters akys nukreiptos į ekraną, o galva nuolat palinkusi į apačią, oda nukąra ir susimeta į raukšles.

Taip pat skaitykite: (Ne)standartinis grožis: šios moterys savo išskirtinumus pavertė privalumais

Dermatologai teigia, kad ydinga ir sustingusi laikysena trikdo normalią kraujotaką audiniuose, kurie ilgainiui praranda elastingumą. Kaklo sritis yra tokia pat gležna ir jautri kaip paakiai, todėl neišvengiamai prasideda ankstyvas odos senėjimas.

Pasak Didžiosios Britanijos grožio ir plastikos chirurgų, šiuolaikinių moterų bėda – „kabantys žandai, pagurklis ir raukšlių išvagotas kaklas“. Medikai pastebi, kad tarp klienčių vis daugiau dailiosios lyties atstovių, priklausomų nuo žinučių rašymo, naršymo internete ir socialiniuose tinkluose. Vienos ryžtasi koreguoti veidą operacijomis, kitos – švelnesniais invaziniais metodais, pavyzdžiui, botulino toksino injekcijomis.

Vaistas nuo liūdesio

„Fotolia“ nuotr./Manikiūras
„Fotolia“ nuotr./Manikiūras

Viena Prancūzijos kosmetikos gamintoja užsimojo išsiaiškinti, kokį poveikį moterims daro makiažas. Mokslininkai jau yra ištyrę, kokius pėdsakus ant veido palieka neigiamos emocijos – stresas, nerimas, depresija. Dabar specialia įranga buvo užfiksuota ir teigiama nuotaika, kurią pažadino išbandyti nauji akių vokų šešėliai ar mėgstami kvepalai.

Bendradarbiaujant su neuropsichologais tirtos prie tualetinio stalelio ir veidrodžio atsisėdusios dalyvės: buvo stebimos ir vertinamos mimikos, akių judesiai, kūno pozos. Jei moteris jausdavosi laiminga, atsipalaiduodavo veido raumenys, lūpas sušildydavo lengvas šypsnys, pečiai atsilošdavo atgal, pakildavo smakras.

Taip pat skaitykite: Eksperimentas: kaip dvi savaitės be kosmetikos veikia odą ir plaukus

Dar 2009 m. atlikti moksliniai tyrimai patvirtino, kad makiažas padeda moterims susidoroti su nemaloniomis situacijomis, nes didina pasitikėjimą savimi. Šį patarimą turėtų išgirsti intravertės. Joms rekomenduojama dažniau pasilepinti įvairiomis grožio procedūromis ir nepamiršti makiažo suteikiamų galių.

Plačiau apie naujausius grožio srities atradimus skaitykite 34-ajame savaitraščio „Ji“ numeryje!

Redakcijos archyvo nuotr./Žurnalo „Ji“ viršelis (34 nr.)
Redakcijos archyvo nuotr./Žurnalo „Ji“ viršelis (34 nr.)

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis