Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

(Ne)standartinis grožis: šios moterys savo išskirtinumus pavertė privalumais

Sutikite, visos norime būti gražios. Tačiau ką tai reiškia? Putlias lūpas, blizgančius plaukus, ilgas kojas ir liekną liemenį? O gal gražia galėtų būti vadinama protinga, empatiška, inteligentiška dailiosios lyties atstovė? Pakalbėkime apie vyraujančius grožio standartus ir realias moteris!
Winnie Harlow (kairėje) ir Denise Bidot (dešinėje)
Winnie Harlow (kairėje) ir Denise Bidot (dešinėje) / Vida Press nuotr.
Temos: 1 Grožis

Kitokios, bet gražios

Esate apkūni, jūsų kojos trumpos, o krūtinė mažoka, galbūt kūną puošia randas ar kitas defektas, sergate išvaizdą keičiančia liga? Manote, kad nesate graži, nes neatitinkate žiniasklaidos sukurtų standartų, kaip turi atrodyti tobula moteris?

Susipažinkite su dviem dailiosios lyties atstovėmis, jau seniai pasauliui įrodžiusiomis, kad grožis yra reliatyvi sąvoka.

Denise Bidot

Vida Press nuotr./Denise Bidot
Vida Press nuotr./Denise Bidot

„Nėra netinkamo būdo būti moterimi“, – asmeniniame puslapyje skelbia 91 kg sverianti 175 cm ūgio D. Bidot. Tai pirmoji apvalių formų manekenė (vilki 44 dydžio drabužius), žengusi podiumu Niujorko mados savaitės metu. Birželio 13 d. 29-ąjį gimtadienį atšventusi D. Bidot yra kompanijų „Target“, „Levi‘s“, „Macy‘s“, „Old Navy“, „Lane Bryant“, „Forever 21“ reklamos veidas.

18 m. persikėlusi į Los Andželą, Denise siekė įgyvendinti seną svajonę – tapti aktore. Tačiau gan greitai buvo paprašyta numesti svorio. Mergina įsižeidė: „Mane turi mylėti tokią, kokia esu.“

Taigi įspūdingų kūno formų (107–86–120 cm) moteris nusprendė užsiimti kita veikla – tapo vizažiste. Netrukus ją pastebėjo vienas garsus fotografas ir pasiūlė atlikti bandomąją fotosesiją. Taip D. Bidot tapo modeliu.

Moteris teigia, kad didžiausia ir ištikimiausia jos gerbėja yra 6 m. dukrelė Jocelyn. „Kai grįžtu namo su priaugintais plaukais, priklijuotomis blakstienomis ir storu makiažo sluoksniu, dukrytė prašo, kad jų atsikratyčiau. Sako, kad gražiausia esu be visų šių dalykų“, – žurnalui „People“ pasakojo modelis.

Taip pat skaitykite: Moteriškų tatuiruočių mados: nuo būdo tapti cirko eksponatu iki noro paslėpti vėžio žymes

Winnie Harlow

„Scanpix“/Xposurephotos.com nuotr./Winnie Harlow
„Scanpix“/Xposurephotos.com nuotr./Winnie Harlow

Trūkumus galima paversti pranašumais, o unikalią išvaizdą pateikti kaip didžiulį pliusą. Būtent taip padarė Winnie Harlow slapyvardžiu prisistatanti kanadietė Chantelle Brown-Young. Mergina teigia trokštanti kitiems žmonėms parodyti, kad randai, odos defektai, kiti išoriniai trūkumai gali ne tik suteikti išskirtinumo, bet ir žavėti aplinkinius.

Mergina nuo 4 m. serga baltme (vitiligo) – lėtine odos liga, dėl kurios ant kūno atsiranda baltų, jokiomis priemonėmis nepanaikinamų dėmių.

Baigusi mokyklą ji sukaupė drąsą ir į svetainę „YouTube“ įkėlė vaizdo įrašą, kur atvirai kalbėjo apie ligą ir dėl jos paauglystėje patirtas patyčias. „Iš manęs bendraamžiai juokėsi ir tyčiojosi, vadino karve, zebru ir kitokiais menkinančiais žodžiais“, – nuoskaudas prisimena modelis.

Šiandien „Desigual“ ir „Diesel“ kompanijų pavasario ir vasaros kolekcijų reklamos veidu tapusi mergina įsitikinusi, kad tik nuo mūsų priklauso, kaip aplinkiniai mus vertins.

Taip pat skaitykite: Tyrimas: dailios moterys turi neeilinių pranašumų?

„Vienintelis asmuo, kuris gali pasakyti, kad esate negraži, esate jūs pati. Pirmiausia pamilkite save, tada ir kiti žmonėms ims jumis žavėtis“, – įsitikusi W. Harlow.

Plačiau apie vyraujančius grožio standartus ir realias moteris skaitykite 33-iajame savaitraščio „Ji“ numeryje!

Redakcijos archyvo nuotr./Žurnalo „Ji“ viršelis (Nr. 33)
Redakcijos archyvo nuotr./Žurnalo „Ji“ viršelis (Nr. 33)

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?