Kaip vyrai renkasi žmonas?

Kokiais kriterijais jie vadovaujasi? Nors vedybos nėra spontaniškas žingsnis, kartais kokio nors lovelaso teisėta žmona gerokai skiriasi nuo ankstesnių lengvabūdiškų jo draugių. Taigi smalsu sužinoti, kas gi jiems svarbiausia?
Ji ir Jis
Ji ir Jis / Fotolia nuotr.

1. Švelnumas. Vyrams visą gyvenimą trūksta motiniškos globos ir šilumos, todėl jie renkasi moteris, kurios jiems asocijuojasi su meiliai murkiančiomis katėmis.

2. Kuklumas. Nors daugumai įspūdį daro ekstravagantiškos pupytės, po kelių pasimatymų jų susidomėjimas priblėsta. Vedyboms vyrai renkasi kuklesnes merginas, kurias nebūna gėda parodyti tėvams.

3. Moteriškumas. Viskas paprasta: juos traukia savybė, kurios patys neturi.

4. Ištikimybė. Be komentarų.

5. Malonus balsas. Tyrimai rodo, kad moterys, kalbėdamos su potencialiu partneriu, pakeičia balso tembrą – jis tampa žemesnis, aksominis.

6. Šypsena. Ji gali nuginkluoti bet kurį vyrą. Jei jūsų veide švyti nuoširdi šypsena, turite daugiau šansų būti pastebėta nei mergina, demonstruojanti savimi patenkintos išraišką.

7. Putlios lūpos. Jos simbolizuoja sveikatą ir vaisingumą.

KAIP BE SKALPELIO IŠSAUGOTI DAILIAS IR PUTLIAS LŪPAS, SKAITYKITE ČIA.

8. Atviras žvilgsnis. Vyrams neramu, jei moteris suka akis į šalį. Tiesus ir atviras žvilgsnis pataiko tiesiai į dešimtuką. Pasirodo, 50 proc. vyrų į žmonas renkasi moterį su tokia pačia akių spalva kaip jo.

9. Švelnūs plaukai. Idealu, jei jie siekia pečius.

KAIP PASIDARYTI PUIKIAS PLAUKŲ KAUKES, SKAITYKITE ČIA.

10. Humoro jausmas. Linksmos moterys visada labiau traukia vyrus nei niūrios ar liūdnos. Kas gi nori perimti ant savo pečių svetimas problemas?

11. Pasitikėjimas. Vyrus traukia tos, šalia kurių jie gali jaustis jaukiai ir užtikrintai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis