Paprastas būdas stiprinti santuoką ir santykius

Manote, kad išlaikyti darnius ir sėkmingus santykius labai sudėtinga? Nebūtinai. Kartais tam reikia tik laiko drauge ir dėmesio vienas kitam, o ne ištaigingų staigmenų ir briliantų.
Pora parke
Pora parke / Fotolia nuotr.

TAIP PAT SKAITYKITE: Ši japonų praktika pagerins jūsų savijautą, padės įveikti vėžį

Amerikiečių mokslininkai iš Ilinojaus universiteto atskleidžia, kad dažnas porų pasivaikščiojimas parkuose ir skveruose stiprina santykius ir gerina šeimynišką atmosferą. Beje, pasivaikščiojimai teigiamai paveiks ir jūsų sveikatą bei fizinę būklę.

Šeimyninės laimės siekti mokslininkai pataria bent 20 minučių. Tai reiškia, kad vaikščioti gryname ore parkuose ar kitose gamtose vietose reikėtų bent jau kartą per savaitę ir tam skirti jau minėtas minutes.

Specialistai atskleidžia, jog teigiamas pasivaikščiojimų efektas santuokai susijęs ne tik su romantiška aplinka. Buvimas gamtoje ir vaikščiojimas visų pirma, kaip tikina mokslininkai, turi sveikatinantį poveikį, praneša medikforum.ru.

„Grynas oras, žaluma ir paukščių čiulbesys padeda atsikratyti sudirgimo, sukoncentruoti dėmesį bei teigiamai veikia smegenų veiklą. O visas šis kompleksas gerina bendravimą su aplinkiniais, kadangi toks sutelktumas lengvina socialinių signalų atpažinimą“, – teigė mokslininkai.

TAIP PAT SKAITYKITE: 50 metų meilę puoselėjantys Danutė ir Kazimieras – apie tai, kas šeimoje svarbiausia. Darnaus gyvenimo receptai

Ir dar vienas svarbus niuansas. Patariama eiti pasivaikščioti be visokiausių technologijų, kurios vagia laiką. Kitu atveju norimo efekto nepasieksite, mat susitelksite į išmaniuosius įrenginius, o ne į bendravimą vienas su kitu.

Beje, atsiminkite, kad reguliarūs pasivaikščiojimai, mokslininkų teigimu, gali prailginti gyvenimo trukmę net iki 4 metų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis