Po kiek pasimatymų atsiduriama lovoje?

Leidinys „Business Insider“ siūlo pažvelgti į seksualinio amerikiečių elgesio ypatumus: kiek ilgai jie vaikšto į pasimatymus, kol su nauju draugu (-e) ryžtasi pasimylėti?
Jis ir Ji
Jis ir Ji / Fotolia nuotr.

Dažnai susipažįstama interneto erdvėje, šiek tiek laiko susirašinėjama ir kuris nors kurį nors pakviečia kartu pavakarieniauti. Ko tikimasi iš pirmojo ir vėlesnių pasimatymų? Tik bučinio ar ko nors daugiau?..

Apklausa parodė, kad 40–45 proc. vyrų ir moterų mano, jog normalu naująjį partnerį pabučiuoti per 2–5 pasimatymą (nors daugelis atsakė, kad tai daro jau pirmojo pasimatymo metu). Tyrėjai taip pat klausė, po kiek pasimatymų respondentams atrodytų normalu pradėti lytinius santykius? Įdomu, kad 30–40 proc. apklaustųjų vėl paminėjo tuos pačius skaičius – per 2–5 pasimatymą. Tų, kurie atsakė, kad TAI daro jau pirmojo pasimatymo metu, buvo gerokai mažiau.

Nors tai nereiškia, kad lūpų kontaktas visuomet virsta kūnų kontaktu (nes pasibučiavus per pirmąjį pasimatymą nebūtinai tą patį vakarą griūvama į lovą), visgi pastebėta, jog šiais laikais daug greičiau nuo bučinių pereinama prie sekso. Daugiau kaip pusė apklaustųjų mylėjosi 1–9 pasimatymų metu.

Šiais laikais žmonės anksčiau pradeda lytinį gyvenimą. Tik 48 proc. gimusiųjų 5-ąjį praėjusio amžiaus dešimtmetį nekaltybę prarasdavo iki 20-ies, o tie, kurie gimė 8–9 dešimtmetyje, apie lytinį gyvenimą jau turėjo kitokią nuomonę – didžioji dauguma (75 proc.) tai padarė iki savo dvidešimtmečio.

Visais atvejais geriau paklausyti išmintingo patarimo: turėti su kuo nors lytinių santykių, ar ne – jūsų ir tik jūsų asmeninis pasirinkimas. Ir tikrai nesvarbu, ką šiuo atveju mano dauguma.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis