Prekės ženklas, pristatęs vos dviejų minučių trukmės reklaminį klipą apie poros meilės kelionę su įspūdinga ir už širdies griebiančia pabaiga, sujaudino milijonus inernautų – praėjusią savaitę į „Youtube“ svetainę įdėtas įrašas peržiūrėtas jau daugiau kaip 4,2 mln. kartų.
Taip pat skaitykite: Įtraukianti reklama: kaip atrodo išmanusis ateities kūdikis?
Nemenko atgarsio reklama sulaukė ir „Twitter“ tinkle – daugelis vartotojų pripažino negalintys atsižiūrėti jautrios reklamos, o kiti neslėpė, kad pamatę ją net negalėjo sulaikyti ašarų.
Siūlome ir jums pasileisti į romantišką meilės pasaką. Tai istorija apie vaikiną, merginą, jų meilę ir ją įprasminančius kramtomosios gumos popierėlius:
Reklama sujaudino ir garsiąją komikę Ellen DeGeneres, kuriai vėliau prekės ženklas „Extra“ atsidėkojo sukurdamas jai ir jos išrinktajai – aktorei Portiai de Rossi – specialiai skirtą gumos popierėlį.