2014 03 06

Perversmas lėlių industrijoje: Barbė pakeis kūno formas

Įprastai atrodanti lėlė Barbė žavi tobulomis kūno formomis ir gražiais šviesiais plaukais, tačiau iš tiesų visa tai – tik fantazija.
„Lammily“ realistiškų formų barbė (kairėje) ir tobulų formų barbė (dešinėje)
„Lammily“ realistiškų formų Barbė (kairėje) ir tobulų formų Barbė / „Scanpix/Reuters“ nuotr. ir kadro iš vaizdo įrašo koliažas
Temos: 2 Lėlė Barbė

Realybėje tokių tobulų moterų nebūna, o jeiu ir būtų, jas kamuotų rimti valgymo sutrikimai ir veikiausiai jos net negalėtų vaikščioti. Žiniasklaidoje pasirodžiusi kritika dėl pernelyg tobulų Barbės kūno linijų ir kaip toks įvaizdis veikia mažų mergaičių mąstymą, savęs vertinimą, įkvėpė menininką Nickolay’ų Lammą sukurti tikroviškų kūno formų lėlę.

Dar praėjusią vasarą menininkas sukūrė vidutinės devyniolikmetės kūno apimtimis grįstą trimatį vaizdą ir, sulaukęs didžiulio žmonių palaikymo, šiuo metu ruošiasi šią Barbę paversti realybe.

Lammily prekės ženklo lėlė sukurta kaip įprasta mergina: ji turės sportišką, kasdienio stiliaus aprangą, bus galima judinti jos riešus, alkūnes, kelius ir kojas, nebus persistengta ir su makiažu.

„Šiuo metu rinkoje vis dar dominuoja netikroviškai atrodančios lėlės. Visos barbės atrodo tarsi princesės: su pūstomis suknelėmis, karūnomis ant galvos ir pasipuošusios kitokiais juokingais apdarais. Siekiu, kad Lammily lėlė ne tik savo kūno formomis, bet ir drabužiais primintų paprastą sportišką merginą“, – tinklalapiui huffingtonpost.com apie savo idėją pasakojo menininkas Nickolay’us Lammas.

VIDEO: „Lammily“ lėlės pristatymas

Vis dėlto į žiniasklaidoje aršiai išsakytą kritiką sureagavo ir lėlės Barbės kūrėjai. Lėlės dizainerė Kim Culmone patikino, kad Barbės kūno formos buvo kurtos tik dėl patogumo žaisti ir niekuomet nepretendavo į tobulo moters įvaizdžio etaloną.

Ką jūs manote apie tokius lėlės Barbės pokyčius? Ar pirktumėte šią naują lėlę savo dukroms? Nuomonėmis dalykitės komentarų skiltyje arba dalyvaukite apklausoje!

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis