15 minučių, kurios gali pakeisti jūsų seksualinį gyvenimą

Romantiškas flirtas, gėlės, vakarienė, komplimentai. Gal dar ir duris palaikote, kad mergina galėtų praeiti. Galbūt jūs esate puikus Kazanova lovoje ir galite priversti moterį alpti iš aistros. Tačiau jei iš tiesų norite palikti įspūdį, svarbiausias dalykas bus tai, ką darysite iškart po sekso.
Brandaus amžiaus pora
Brandaus amžiaus pora / Shutterstock nuotr.

Nesakome, jog tikrai nesate iš tų, kurie pabėga po pirmosios nakties. Galbūt jūs suteikiate geresnes glamones ir malonumą prieš seksą, nei po jo. Tinklalapyje ozy.com  aiškinama sekso atomazga ir atsakoma į klausimą, ką daryti po sekso.

Nauji tyrimai, paskelbti „The Archives of Sexual Behaviour“, atskleidė, jog 15 minučių glamonių po sekso padidina pasitenkinimą santykiais. Mokslininkai iš dviejų universitetų, esančių netoli Toronto, apklausė daugiau nei 450 suaugusiųjų ir paprašė įvertinti elgesį po sekso ir ar jie yra patenkinti savo santykiais. Glamonių po sekso trukmė buvo susieta su didesniu pasitenkinimu ir pačiais santykiais. Rezultatai parodė, jog laikas po sekso yra tas laikas, kada galima pagerinti tarpusavio ryšį.

Ne visos poros vienodai vertina glamones. Yra nusistovėjęs stereotipas, jog moterys to nori, o vyrai – ne. Tačiau stereotipai tam ir yra, kad būtų sulaužyti! Kartais, būna atvirkščiai, būtent vyrai nori glamonių. Nesvarbu, koks yra jūsų požiūris, tačiau tiesa tokia, jog kelios minutės pasimėgavimo vienas kitu stebuklingai pagerins jūsų santykius.

Šis būdas davė rezultatus jau per tris mėnesius, nors ir  neaišku, ar toks pat efektas būtų ir susituokusioms poroms, tačiau užmezgus naujus santykius tai yra ypač svarbu. Taigi, vyrai, jei po sekso praleisite dar šiek tiek laiko kartu, tuomet tikėtina, jog moteris jaus jums didesnį palankumą ir simpatiją.

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis