Verslo psichologijos konsultantė Irina Ravensy: „Moters laimę gadina žema jos savivertė“

„Būti laimingai galima išmokti, tai yra įgūdis“, – teigia verslo psichologijos konsultantė, Europos konsultuojamojo ugdymo asociacijos narė Irina Ravensy. Pasak jos, jai labai pasisekė, nes ji dažniausiai bendraujanti su laimingomis moterimis, nes nelaimingos neina į jokias konsultacijas.
Laiminga moteris
Laiminga moteris / Fotolia nuotr.

„Laiminga moteris žino, kas yra laimė, netgi jei tai truko vieną dieną jos gyvenime arba tai buvo kažkokia akimirka, ir ji nori, kad tai kartotųsi dažniau. O moterys, kurios yra nelaimingos, dažniausiai saugo savo nelaimę, tokią didžiausią brangenybę, kuri puoselėjama. Jos nevaikšto į mokymus, jos visada sako apie tai, kad „tai ne man“, – „Žinių radijo“ laidoje „Pasaulis pagal moteris“ sakė I. Ravensy.

Ji pasakojo atkreipusi dėmesį, kad vadovaujamas pareigas dažnai užima jaunos, gražios, protingos, sėkmės lydimos moterys. „Atrodo, kad jos turi tą gyvenimą, kurį galima būtų pavadinti laimingu, bet kai pradedi su jomis kalbėti, supranti, kad ta laimė ne visada ateina į jų gyvenimą“, – sakė ji.

I.Ravensy visada norėjusi sužinoti, ką padaryti, kad moters gyvenime būtų ir sėkmė darbe, ir šeimyninė laimė.

„Laimė – tai sėkmė visose gyvenimo srityse: ir šeimoje, ir sveikatoje, ir kūryboje, ir bendravime – visame kame“, – kalbėjo ji.

Jos teigimu, moteris yra arba laiminga, arba nelaiminga – tai esą visiškai nepriklauso nuo to, ar moteris yra viena. I. Ravensy pabrėžia, kad būti laimingai yra ne kas kita kaip įgūdis:

„Tai yra mąstymo būdas, kiekvienos dienos įpročiai. Jeigu moteris paiso laimingo gyvenimo taisyklių savo gyvenime, ji bus laiminga ir viena. Aišku, jeigu yra vyras šalia – labai smagu, bet jei moteris yra laiminga, jai visiškai nesvarbu, ar ji viena, ar su šeima, tik bėda ta, kad, jeigu ji nelaiminga ir turi šeimą, ji daro nelaimingą ir visą savo šeimą“, – kalbėjo konsultantė.

Taip pat skaitykite: Gyvenimo prasmės beieškant. 30 Paulo Coelho įžvalgų

Pasak I. Ravensy, moters laimę pirmiausia gadina žema moters vidinė vertė:  „Labai žema moters vertė suteikia galimybę ir pačiai moteriai, ir aplinkiniams elgtis su ja atitinkamai pagal tą vidinę vertę.“

Jos teigimu, ta moteris, kuri nuvertina moterį, nuvertina save. Kai ji nuvertina save, anot I.Ravensy, moteris jaučiasi blogai ir tuomet ji negali vertinti ir vyrų: kaip galima vertinti ką nors kitą, kai negali vertinti savęs?

„Jeigu aš vertinu save, jeigu man labai svarbu mano vidinis gyvenimas, mano nuotaika – viskas, kas mane supa – tik tada galiu suvokti, kad kitas irgi turi teisę turėti savo gyvenimą, kuris jam patinka, tinka ir yra jam priimtinas“, – dėsto konsultantė.

I. Ravensy džiaugiasi, kad yra moteris, nes moteris, anot jos, tai žmogus, kuriam be galo pasisekė, kad yra moteris.

„Tai yra prabanga, tai yra Dievo dovana. Moteris – tai žmogus, kuris neša į pasaulį meilę, grožį, kūrybą, šviesą. Man garbė būti moterimi“, – sakė ji.

I. Ravensy teigimu, gyvenime yra tik du veikimo būdai: iš meilės arba iš baimės. „Mes galime daryti tuos pačius dalykus, formaliai veiksmas bus tas pats, bet svarbiausia, kokia yra priežastis – aš tai darau iš meilės ar iš baimės“, – kalbėjo ji.

Pasak jos, moterys, kurioms lengva atkreipti vyrų dėmesį, moka atkreipti ir savo dėmesį į save:

„Ir vyrams, ir moterims patinka žmonės, kurie pasitiki savimi, kurie mano, kad jie yra gražūs, protingi, kad jie turi savyje kažką tokio, kas gali patikti kitiems. Visų pirma reikia pačiai surasti savyje, kas yra tokio nuostabaus, kuo norėtųsi pasidalyti su kitais. Jei kas nors manyje yra gražu ir aš tai žinau, tai pradeda matyti ir kiti žmonės. Jeigu aš to nematau ir nepriimu, kitiems irgi labai sunku tai pamatyti“, – sakė I. Ravensy.

Visą laidos „Pasaulis pagal moteris“ įrašą klausykite čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis