2013 05 27

Išskirtiniai akiniai – svarbiausias vasaros aksesuaras

Spėkite, kokia karščiausia 2013 metų tendencija? Ne baltos suknelės ir netgi ne ryškios palaidinės... Tai – akiniai nuo saulės! Apvalūs, padidintų formų, su veidrodiniais atspindžiais, puošti keisčiausiomis dekoratyvinėmis detalėmis – pagrindiniai madingų akinių bruožai, kuriuos būtina įsidėmėti naujausių mados tendencijų medžiotojoms.
Iš kairės: Holly Fulton, Versace 2013 m. pavasario kolekcijos.
Iš kairės: Holly Fulton, Versace 2013 m. pavasario kolekcijos. / Dizainerės ir mados namų tinklapių nuotr.

 

Stiliaus įkvėpimas: Nicole Richie

 

Kai kalba pakrypsta apie padidintų formų akinius, tiesiog būtina prisiminti Amerikos stiliaus ir poppasaulio ikoną Nicole Richie. Nors iš pradžių ji ir pademonstravo keistų bei abejotinų stiliaus proveržių, šiandien moteris neabejotinai įkvepia minias stilingų merginų. Mėgstamiausias Nicole aksesuaras – tamsūs akiniai nuo saulės. Visuomet dideli, dengiantys pusę veido ir paįvairinantys moters stilių savo unikaliu dizainu.

 

 Kairėje: Nicole Richie, visa apsirengusi juodais drabužiais, priderina prie jų apvalius akinius, sukurdama rokeriaką stilių. Mergaitiakesnis ansamblis deainėje  balta palaidinė su kutais, dirbtinis kailis, griežtai sulaižyti plaukai bei baigiamasis akcentas  tamsūs akiniai.
Scanpix nuotr. / Kairėje: Nicole Richie, visa apsirengusi juodais drabužiais, priderina prie jų apvalius akinius, sukurdama rokerišką stilių. Mergaitiškesnis ansamblis dešinėje – balta palaidinė su kutais, dirbtinis kailis, griežtai sulaižyti plaukai ir baigiamasis akcentas – tamsūs akiniai

 

Kokie akiniai vyravo mados didmiesčiuose?

 

Nors pasaulis jau seniai priprato matyti tamsius didelius akinius, dengiančius ne tik įžymybių, bet ir kas trečio gatvės praeivio žvilgsnius, šią vasarą prognuozuojama nemenka išskirtinių akinių banga. Vasarai skirtose kolekcijose mados savaičių metu buvo galima pastebėti akivaizdžiai dominuojančias ekscentriškas akinių formas, plastikinių gėlių motyvais nulipdytus rėmelius (pvz., nuotraukoje apačioje – italės Miuccios Prados modelis), geometrinius formų lipdinius ir keisčiausių spalvų derinius. Angliškai ši tendencija vadinasi statement (lietuvių k. „pareiškimas“). Turbūt jau supratote, kad tamsūs stiklai, kuriais anksčiau maskuodavote ryte patinusias akis, visai nebeskirti slėpynėms. Jie drąsūs ir originalūs – būtent tokie, kokių reikia, jei norite būti pastebėta.

 

 Prada pavasario/vasaros 2013 m. kolekcija Milano mados savaitėje. Mados namai kolekcijos metu nusprendė demonstruoti akinius be tamsių stiklų, iaryakindami natūraliai padažytas merginų akis ir sodrius lūpų raudonius.
Scanpix nuotr. / Prada pavasario ir vasaros 2013 m. kolekcija Milano mados savaitėje. Mados namai kolekcijos metu nusprendė demonstruoti akinius be tamsių stiklų, išryškindami natūraliai padažytas merginų akis ir sodrius lūpų raudonius

 

Dideli akiniai pabrėžia veido formą ir suteikia tą paskutinį „aksesuarą“, kurio taip trūko – nerūpestingą, bet patrauklų asmeninį stilių. Vis dar populiarūs akiniai ryškiais rėmeliais, sukuriantys vaikišką ir lengvabūdišką nuotaiką. Kita tendencijos ašis – Johno Lennono mėgti apvalūs retro stiliaus akiniai, primenantys hipių laikus ir 8-ojo dešimtmečio įvykių kibirkštis.

 

Jei visai nesižavite apvaliais stiklais, išmėginkite, jei dar nebandėte, katės akių formos rėmelius. Ši dramatiška, fatališka tendencija, atėjusi iš vėl išpopuliarėjusių senų itališkų kino filmų, ryški ir prigijusi buvo jau praėjusią vasarą, tačiau savo pozicijų madoje šiemet nė neketina užleisti.

 

rebeccataylor.com nuotr. / Rebecca Taylor modelius papuoaė katės formos akiniais, aiems suteikdama aarmingą, eklektiaka aiandiena pulsuojantį veidrodinį atspindį.
rebeccataylor.com nuotr. / Rebecca Taylor modelius papuošė katės akių formos akiniais, šiems suteikdama šarmingą, eklektiška šiandiena pulsuojantį veidrodinį atspindį

 

Drąsiai naudokite spalvas ir raštus. Akinių gamintojai, regis, išdrąsėjo ir šiemet jums pasiūlys nuo pastelinio šerbeto subtilesnėms stileivoms iki ryškaus neoninio šoko drąsiausioms asmenybėms.

 

Tendenciją „pasigavusios“ žvaigždės

 

Ar prigis ši tendencija ir kas iš viso sugalvotų nešioti neįprastus, šokiruojančius akinius? Išskirtiniai akiniai praplečia mados teritoriją: savo stilių galite demonstruoti ne tik žemiau kaklo, bet ir veido srityje! Garantuojame: susižavėjusiųjų vasarą, jei ir nebus apstu, bet tikrai nepritrūks. Pavyzdžius jau diktuoja stilingosios žvaigždės: buvusi Paryžiaus Vogue žurnalo redaktorė Carine Roitfeld ir dainininkė bei mados dizainerė baltaplaukė Gwen Stefani. Ko dairytis? Tiesiog naujai interpretuotų klasikinių akinių formų: „aviatorių“, „policininko stiklų“ ir kitų, paįvairintų nauju, eklektišku ir linksmu dizaino posūkiu. Kuo ryškesni, didesni ar drąsesni akiniai – tuo geriau.

 

 Ia kairės: Carine Roitfeld atvyksta į Dolce&Gabbana parduotuvės atidarymo vakarėlį Niujorko Penktojoje aveniu. Deainėje: Gwen Stefani užfiksuota stadione, laukianti rungtynių finalo Kalifornijoje.
Scanpix nuotr. / Iš kairės: Carine Roitfeld atvyksta į Dolce&Gabbana parduotuvės atidarymo vakarėlį Niujorko Penktajame aveniu. Dešinėje: Gwen Stefani užfiksuota stadione, laukianti rungtynių finalo Kalifornijoje

 

Dizainerių lentynose: šiuolaikinės Jil Sander lakūnės

 

Stilinga, bet tuo pačiu metu santūri ir rimta – tokį įvaizdį vasarai siūlo Jil Sander mados namai. Ikoniškus „aviatoriaus“ akinius kūrybos dizaineriai šiemet interpretavo savaip: pakeitė stiklų spalvą, padailino šviesiu metaliniu rėmeliu ir apvaliems stiklams suteikė lengvą veidrodinį spindesį.

 

jilsander.com nuotr.
jilsander.com nuotr.

 

Gucci spalvų blokai

 

Ant podiumo pristatę ryškių, žaižaruojančių spalvų derinius – nuo gaivios aviečių iki melsvai žalsvos – italų mados namai Gucci spalvingą įvaizdį pratęsia kurdami akinių kolekcijas.

 

gucci.com nuotr. / Gucci pavasario/vasaros reklaminė kampanija, sukurta fotografų Mert Alas ir Marcus Piggott.
gucci.com nuotr. / Gucci pavasario ir vasaros reklaminė kampanija, sukurta fotografų Merto Alaso ir Marcuso Piggotto

 

Karlo Lagerfeldo eksperimentai

 

Koliažo technika kurta reklama, fotografuota paties Chanel dizainerio, sukuria oloje slypinčių manekenių efektą. Fendi mados namai šiemet siūlo akinamai juodus, neperregimus stiklus ir kontrastingą šviesių baltų ir smėlio spalvų linijų žaismą rėmeliuose.

 

fendi.com nuotr. / Fendi 2013 m. pavasario / vasaros reklaminė kampanija. Fotografas: Karlas Lagerfeldas.
fendi.com nuotr. / Fendi 2013 m. pavasario ir vasaros reklaminė kampanija. Fotografas – Karlas Lagerfeldas

 

Painių raštų mėgėjoms

 

„Juvelyrika ir aksesuarai – neišvengiama moters gyvenimo dalis!“ – teigia dizaineris Roberto Cavalli. Šių metų pavasario ir vasaros kolekcijoje jis savo gerbėjams pristatė riboto tiražo Hedera akinius, puoštus paauksuotais augalų motyvais.

 

Dizainerio facebook paskyros nuotr. / Roberto Cavalli kolekcijos užkulisiai.
Dizainerio facebook paskyros nuotr. / Roberto Cavalli kolekcijos užkulisiai

 

Tekstas Akvilės Lesauskaitės

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis