„Šios šukuosenos tiks ne „nulaižytam“, glamūriniam, bet vyriškam, skubančiam, prisižiūrinčiam ir šiuolaikiniam vyrui“, – teigė jau devynerius metus kirpėju ir stilistu dirbantis A. Valaitis.
Savo naujausią kolekciją „A-man“ kirpėjas stilistas bei kirpimo paslapčių dėstytojas įamžino ne tik fotosesijoje, bet ir vaizdo klipe.
A. Valaičio modeliai – šeši jauni vyrai, tarp jų – žinomi modeliai.
Ne viename reklaminiame klipe nusifilmavęs Danielius Striukas neseniai dalyvavo Lietuvos mados guru Juozo Statkevičiaus 2015 metų pavasario-vasaros kolekcijos pristatyme, o A. Valaičio klipe tapo ir geru, tvarkingu berniuku, ir charizmatišku avantiūristu.
Ramūnas Bingelis nekart buvo plaukų modeliu ne tik Lietuvoje, bet ir tarptautiniuose konkursuose Europoje.
Su skandalingąja „Mis Lietuva 2014“ dalyve Gabriele Gutauskaite draugavusio Tautvydo Pašvensko dosjė – taip pat ne vienas darbas ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje.
„Norėjau išlaikyti mados tendenciją, kai trumpiau nuskutami vyrų galvos šonai ir daugiau plaukų paliekama viršugalvyje, – teigė ir studentus, ir žinomus žmones Kaune kerpantis A. Valaitis. – Tačiau šukuosena pritaikoma kiekvienam žmogui labai individualiai.“
Kokiam vyrui skirtos „A-man“ kolekcijos šukuosenos? „Nuo šešiolikmečių paauglių iki 50 metų amžiaus vyrų. Judriems, nesuvaržytiems, šiuolaikiniams, bet ne ramiems, konservatoriškiems biuro darbuotojams, – šypsodamasis pasakojo A. Valaitis. – Tokios šukuosenos ir kasdienybėje, ir Kalėdų vakarėlyje papuoš savimi pasitikintį verslininką, naktinių klubų gyvenimo gerbėją ir krepšinio agentą.“