Spintos revizija pagal stilistę Agnę Gilytę: drabužių deriniai kiekvienam figūros tipui

„Kaip manote, stilius yra įgimtas ar išmokstamas?“ – tokiu klausimu savo pranešimą konferencijoje „Veikli“ pradėjo garsi stilistė ir knygos „Spintologija“ autorė Agnė Gilytė.
Stilistė Agnė Gilytė
Stilistė Agnė Gilytė / Tomo ir Luko nuotr.
Temos: 1 Mada

„Noriu suteikti vilties toms moterims, kurios prie savo spintos kiekvieną rytą sugaišta kiek ilgiau nei porą minučių, ir pasakyti joms, kad stiliaus tikrai galima išmokti – bent jau tam tikrų bazinių dalykų, kuriuos įvaldžiusi kiekviena moteris gali būti stilinga“, – konferencijoje tikino A. Gilytė.

Anot jos, stilingai rengtis norinčioms moterims visų pirma derėtų susipažinti su savo spintos turiniu ir pasižiūrėti ne tik tai, kas toje spintoje yra, bet ir tai, kurie drabužiai yra dažniausiai dėvimi, kurie išvis nedėvimi ir kodėl.

Stilistė pataria iš savo spintos traukti kiekvieną konkretų drabužį ir spręsti, ar jis tinka, ar patinka, ar jis kokybiškas ir su kuo jį būtų galima derinti.

Antrasis dalykas, kurį turėtų padaryti savo stiliaus ieškanti moteris, anot A. Gilytės, tai – įsivertinti ir nusistatyti savo figūros tipą. Taip bus kur kas paprasčiau suprasti, kurie drabužiai tam tikrai figūrai tinka ir kurie – visiškai ne.

Akistata su savo kūnu

„Jei norite tapti stilinga, visų pirma turite susipažinti su savo kūnu ir įvertinti jo proporcijas. Norėdama tą padaryti, atsistokite prieš veidrodį tik su apatiniais ir įvertinkite savo kūno parametrus“, – pataria stilistė ir skatina atkreipti dėmesį į šias savo kūno dalis:

  • Pečiai. Įvertinkite, kokie yra jūsų pečiai: ar jie smailūs, ar platūs palyginti su klubais, ar jie nuožulnūs, liauni ir nedidukai, o galbūt kaip tik – labai tvirti?
  • Krūtinė. Įvertinkite savo krūtinės dydį bei jos padėtį. Ar jūsų krūtinė didelė, o galbūt kaip tik labai maža? Įvertinkite ir savo krūtinės ląstos dydį.
  • Rankos. Koks jų ilgis, kokie pirštai, ar jūsų rankos stambios, ar liesos?
  • Liemuo ir pilvukas. Išsimatuokite savo liemens apimtį ir įvertinkite, ar jūsų pilvukas atsikišęs, ar išreikšta talija, ar kaip tik – galbūt ji eina labai tiesiai arba yra pilnesnė nei klubai ir krūtinė?
  • Kojos ir užpakaliukas. Pažiūrėkite, kokie yra jūsų klubai: ar jie apvalūs ir moteriški, platesni už krūtinę, o gal kaip tik – siauresni? Ar užpakaliukas riestas, ar plokščias? Įvertinkite ir savo kojas: ar jos ilgos, ar pilnos?
  • Ūgis. Svarbus ir jūsų ūgis, tačiau atsistojus prieš veidrodį įvertinti reikėtų ne tai, kiek centimetrų esate užaugusi, bet nuspręskite: ar esate aukšta, vidutinio ar žemo ūgio moteris.
  • Gražiausios kūno dalys. Kiekviena moteris tikrai turi bent vieną ar daugiau kūno dalį, kuri jai labai patinka ir kurią ji tikrai norėtų išryškinti: galbūt tai dailus užpakaliukas, gal ilgos ir liesos kojos ar gražios formos krūtinė?
  • Ką norėtumėte paslėpti? Stebėdama savo privalumus, nepamirškite apsvarstyti ir savo figūros trūkumų – galbūt norėtumėte paslėpti atsikišusį pilvuką, o gal – nedidelę krūtinę?
  • Išskirtiniai jūsų bruožai. Stebėdama save veidrodyje, atkreipkite dėmesį ir išskirtinius savo bruožus, ne tik į kūno proporcijas. Galbūt turite nuostabaus grožio plaukus, dailius nagus, o gal – jūsų akys nepaprastai išraiškingos?

Stilistė Agnė Gilytė pataria visus prieš tai minėtus punktus susirašyti ir, atsakius į sau iškeltus klausimus, nusistatyti savo figūros tipą, mat renkantis drabužius, svarbu atminti auksinę taisyklę:  „Tai, kas tinka obuoliui, netinka kriaušei, o tai, kas tinka stačiakampiui, netiks smėlio laikrodžio figūros tipą turinčiai moteriai“.

Taigi, kas esate: bananas, obuolys, kriaušė ar smėlio laikrodis?

„Fotolia“ nuotr./Figūrų tipai (iš kairės): bananas, obuolys, kriaušė, smėlio laikrodis
„Fotolia“ nuotr./Figūrų tipai (iš kairės): bananas, obuolys, kriaušė, smėlio laikrodis

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų