Eksperimentas užrištomis akimis: vaikai turėjo atpažinti savo mamą

Gyvenime už mamą nėra nieko brangesnio – tai jums pasakytų bene kiekvienas vaikas. Dažnai būtent ji vaikams yra visas pasaulis.
Mama su dukra
Mama su dukra / Kadras iš vaizdo įrašo

Būtent šią teoriją įrodė ir prekės ženklas „Pandora“, surengęs mažytį socialinį eksperimentą, kurio metu vaikų nuo 3-ejų iki 9-erių metų amžiaus buvo paprašyta iš grupelės moterų atpažinti savo mamą. Ne paprastai, žinoma, o užrištomis akimis.

Taip pat skaitykite: Jokių bausmių ir rėkimų: 4 žodžiai, priverčiantys vaiką pasitaisyti ir elgtis deramai

Pasikliaudami visais likusiais savo pojūčiais ir, žinoma, unikaliu vaiko ir motinos ryšiu, mažieji eksperimento dalyviai be didelių sunkumų atskyrė, kuri iš moterų yra jų mama.

Jautriame vaizdo įraše atskleidžiama, koks išties yra tvirtas motinos ir vaiko ryšys. Kviečiame pasižiūrėti:

VIDEO: Unikalus vaiko ir motinos ryšys

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis