Tam, kad sukurtume tikrai įsimenamą, aiškų, suprantamą, veikiantį prekės ženklą, turime išsigryninti jo identitetą. Prekės ženklo identitetas arba tapatybė yra tai, kaip mes norė...
Tam, kad sukurtume tikrai įsimenamą, aiškų, suprantamą, veikiantį prekės ženklą, turime išsigryninti jo identitetą. Prekės ženklo identitetas arba tapatybė yra tai, kaip mes norėtume, kad klientas mus suvoktų. Identitetas padeda formuoti produkto, paslaugos, kompanijos tapatumą. Tai tarsi balsas, kurį suteikiame produktui ar paslaugai.
Identiteto gryninimasis - procesas, kuris turėtų būti atliekamas dar iki logotipų, socialinių tinklų paskyrų ir vizitinių kūrimo.
Šiandien kalbame apie visus tuos klausimus, kuriuos turime užduoti sau, savo komandai, kad padėtume tvirtus pamatus prekės ženklui.
Atsakykite į juos net ir tuo atveju, jei prekės ženklas sukurtas seniai, o šį procesą praleidote. Atrasite naujų įžvalgų!
Mane taip pat rasite:
www.dreamersandhumans.lt
www.fb.com/julijabrodskecom
www.instagram.com/julijabrodske