Atsisiųskite
aplikaciją

#10 Mokslo studija apie nuotolinį ugdymą – nuo ašarų iki pasididžiavimo? Dr. Irena Stonkuvienė ir Indrė Lebedytė-Mečionienė

O čia pažymiui šitas?
Kalbėta, prikalbėta ir apkalbėta apie pandemijos akivaizdoje vykusį ir vykstantį nuotolinį ugdymą, tačiau mes kviečiame į jį pažvelgti iš mokslinių tyrimų pusės. Apie 2020 metų...
Skaityti daugiau

Kalbėta, prikalbėta ir apkalbėta apie pandemijos akivaizdoje vykusį ir vykstantį nuotolinį ugdymą, tačiau mes kviečiame į jį pažvelgti iš mokslinių tyrimų pusės. Apie 2020 metų pavasarį ir rudenį vykusį nuotolinį ugdymą kalbame su dr. Irena Stonkuviene – viena iš mokslo studijos „Nuotolinis vaikų ugdymas pandemijos dėl COVID-19 metu: grėsmės bei galimybės ekosisteminiu požiūriu“ autorių. 
✔Kas buvo sunkiausia mokiniams, jų tėvams, mokytojams bei administracijai? 
✔Ką pandemija „nuskriaudė“ ir „apdovanojo“ labiausiai?
✔Kaip keitėsi mokytojo vaidmens vertinimas? 
✔Kokių laimėjimų ši situacija galiausiai atnešė?
Kalbina „Renkuosi mokyti!“ alumnė Indrė Lebedytė-Mečionienė.

Naujausios