Atsisiųskite
aplikaciją

#2 Kaip istoriją priartinti prie mokinio? Dalius Vinciūnas ir Tomas Vaitkūnas

O čia pažymiui šitas?
Antrajame epizode „Kaip istoriją priartinti prie mokinio?“ išgirsite dviejų istorijos mokytojų diskusiją – „Renkuosi mokyti!“ 4 kartos alumnas Dalius...
Skaityti daugiau

Antrajame epizode „Kaip istoriją priartinti prie mokinio?“ išgirsite dviejų istorijos mokytojų diskusiją – „Renkuosi mokyti!“ 4 kartos alumnas Dalius Vinciūnas ir 8 kartos alumnas Tomas Vaitkūnas kalba apie tai, kiek ir kokią istoriją turėtų žinoti mokinys bei kaip čia gali padėti mokytojo kūrybiškumas. Istorikai taip pat panagrinėja kaip ir kada keisis istorijos pamokų programa bei „atsargiu“ pavadintas egzaminas, kada per istoriją mokysimės apie jausmus ir kodėl šiame dalyke tai yra svarbu. Jų besiklausydamas, negali nepamilti istorijos.Gero klausymo!

Naujausios