Ilgą laiką „podukros“ vaidmenyje buvusi įmonių vidinė komunikacija pandeminiais metais įgavo naują – strateginę – reikšmę. Vis dėlto, dar yra nemažai...
Ilgą laiką „podukros“ vaidmenyje buvusi įmonių vidinė komunikacija pandeminiais metais įgavo naują – strateginę – reikšmę. Vis dėlto, dar yra nemažai organizacijų, kurioms vidinei komunikacijai užtenka online renginio ar šventinių tortų. Kokias klaidas dažniausiai daro oganizacijos, komunikuodamos su darbuotojais; kaip vidinė komunikacija keisis ateityje, kai pereisime į hibridinį darbą savo minitimis „Berta&Talks” tinklalaidėje dalijasi vidinės komunikacijos ekspertė Giedrė Simanauskaitė.
„Berta&Talks“ kviečia į pokalbius apie komunikaciją ir su ja susijusias temas: vadovavimą, emocines kompetencijas, lyderystę, oratorystę, profesinius pasirinkimus ir, žinoma, žmonių bendravimą. Pašnekovai dalinasi savo istorijomis, žiniomis bei įžvalgomis, padedančiomis ne tik komunikacijos, bet ir kitų sričių atstovams. Laidos autorė – komunikacijos profesionalė Aurelija Astrauskė.