A.C.Danto dukra Ginger nurodė, kad jos tėvas mirė savo bute Niujorke, sustojus širdžiai.
1984–2009 metais A.C.Danto dirbo meno kritiku savaitraštyje „The Nation“, taip pat buvo Kolumbijos universiteto profesorius emeritas.
Nuo 8-o praėjusio amžiaus dešimtmečio jis parašė šimtus straipsnių apie meno praeitį ir dabartį, kuriuose dažnai grįždavo prie esminio filosofinio klausimo: kas apskritai yra menas?
A.C.Danto savo esė mėgdavo pradėti nuo prisiminimų apie jo gyvenimą pakeitusį įvykį – 1964 metų parodą galerijoje „Stable“, kurioje buvo eksponuojami dabar jau avangardinio meno klasika tapę A.Warholo paveikslai, vaizduojantys metalinių šluosčių indams šveisti „Brillo“ dėžutes. Tuo metu tokie paveikslai atrodė stulbinama kasdienės buities daiktų transformacija.