Klaipėdos etnokultūros centrui bus įteikta premija už dainų švenčių tradicijos puoselėjimą

Klaipėdos pilies muziejuje šeštadienį uostamiesčio savivaldybės Etnokultūros centrui bus įteikta Kultūros ministerijos premija.
Klaipėdos etnokultūros centro nuotr.
Klaipėdos etnokultūros centro nuotr.

Centras apdovanotas už mėgėjų meno ir dainų švenčių tradicijų puoselėjimą ir sklaidą, etninės kultūros ir nematerialaus kultūros paveldo populiarinimą.

Ta proga rengiamas šventinis etnokultūros centro bendruomenės folkloro vakaras.

Daugiau nei 30 metų Klaipėdos etnokultūros centras buria miestiečius Mažosios Lietuvos folkloro, papročių, tradicijų ir amatų pažinimui, pristatydamas Lietuvos nematerialųjį kultūros paveldą, bei UNESCO saugomas pasaulio nematerialaus kultūros paveldo vertybes, teigiama centro pranešime.

Per pastaruosius penkerius metus centro iniciatyva bendradarbiaujant su Klaipėdos universitetu į Nacionalinį nematerialaus kultūros paveldo vertybių sąvadą įtrauktos keturios Mažosios Lietuvos etnografinio regiono nematerialaus kultūros paveldo vertybės: Mažosios Lietuvos delmonas, Lietuvininkų dainavimo tradicija, Mažosios Lietuvos muzikavimo tradicija, Šiupinio šventė.

Etnokultūros centras taip pat vykdo projektą „Mažosios Lietuvos amatystė“, edukacines programas, užsiima tradicinių šokių mokymu, organizuoja didžiąsias kalendorines šventes – Užgavėnes, Atvelykį, Jonines.

Kas antrus metus Klaipėdoje vyksta centro rengiamas analogo Lietuvoje ir Europoje neturintis Tarptautinis nematerialaus kultūros paveldo festivalis „Lauksnos“, pristatantis UNESCO saugomo nematerialaus kultūros paveldo žodinės ir muzikinės kultūros, unikalaus liaudies meno pavyzdžius.

Įstaigoje veikia folkloro ansambliai „Alka“, „Alkiukai“, „Kuršių ainiai“, „Kuršiukai“, tradicinės instrumentinės muzikos ansamblis „Senoliai“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis