Po operacijos į sceną grįžtanti primabalerina Olga Konošenko galvoja apie karjeros pabaigą

Lietuvos nacionalinio operos ir baleto teatro (LNOBT) primabalerina Olga Konošenko po operacijos vėl grįžta į didžiąją sceną K. Pastoriaus spektaklyje „Tristanas ir Izolda“.
Olga Konošenko
Olga Konošenko / Asmeninio albumo nuotr.

„Po kojos operacijos praėjus pusantro mėnesio, priėmiau drąsų sprendimą šokti premjeroje. Už tai ypatingai dėkoju kineziterapijos daktarui Andrejui Žardeckiui, kuris per pusantro mėnesio pastatė mane ant kojų. Taip pat didelis ačiū šeimai bei kolegoms, kurie mane palaikė“, – dėkingumo neslėpė O. Konošenko.

Ruošiasi bendradarbiauti su Nerijumi Juška

Viena talentingiausių Lietuvos šokėjų, nepaisydama intensyvios veiklos Lietuvoje, yra pakviesta į Dubliną šokti spektaklyje „Spragtukas“, kur vyksta drauge su baleto primarijumi Nerijumi Juška.

„Ateityje ketiname bendradarbiauti su Dublino ir N.Juškos baleto mokyklomis. Planuojame surengti mainus tarp mokyklų pedagogų, taip pat suorganizuoti jungtinius Dublino bei Lietuvos jaunųjų baleto artistų pasirodymus didžiojoje teatro scenoje“, – pasakojo O.Konošenko.

Kaip artimiausius planus LNOBT O.Konošenko įvardijo projektą „Kūrybinis impulsas“. Pasak šokėjos, pagrindinė šalies baleto trupė projekto metu turėtų rodyti ne tik didžiuosius, pripažintus veikalus, tačiau taip pat išlikti kūrybinga, ieškoti savitų, unikalių meninių sprendimų, pristatyti naujus choreografų bei geriausius trupės kūrinius. Patys šokėjai turės progą pajusti, ką reiškia dirbti kaip choreografai, organizuoti renginį bei visą darbo procesą.

„Be naujų kelių, naujų raiškos formų, netgi naujos kalbos paieškų, baletas būtų neįdomus menas. Nepateikdamas žiūrovams staigmenų ir iššūkių, jis būtų miręs menas. Šis projektas svarbus ne tik mūsų žiūrovams, bet ir baleto trupės tobulėjimui, tiems šokėjams, kurie brandžiai ir atsakingai mąsto apie savo ateitį, kai jie baigs savo kaip baleto artisto karjerą“, – teigė O. Konošenko.

Karjeros pabaiga ir naujos galimybės

Nepaisant intensyvios kūrybinės veiklos, balerina neslepia, jog ji, kaip ir dauguma šokėjų, pagalvoja ir apie baleto karjeros pabaigą bei sunkumus ir perspektyvas, kurios laukia po to.

„Baleto artistai didžiąją savo gyvenimo dalį praleidžia profesionalioje scenoje, demonstruodami savo galimybes, gabumus, norėdami parodyti savo asmeninę sėkmę. Artistai ieško būdų, kaip užimti prestižines pozicijas, kurios padidintų jų socialinį statusą, autoritetą. Dauguma norėtų baigę karjeras dirbti baleto pedagogais, choreografais, atidaryti savo baleto mokyklas, likti dirbti kolektyve repetitoriais“, – mintimis dalijosi šokėja.

Pati O. Konošenko, kalbėdama apie ateitį, įvardija nuosavos baleto mokyklos atidarymą, klasikinių pamokų teatre vedimą bei šokio spektaklių statymą.

Paklausta, ko palinkėtų mažosioms balerinoms, kurios dar tik žengia pirmus žingsnius parketu, šokėja su šypsena veide atsakė: „Sėkmės visoms mažosioms balerinoms, linkiu kuo greičiau išmokti naujus „PA“ ir mus džiuginti savo šokiu...“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs