Bilietų į „Geriausių 2014 metų KANŲ LIŪTŲ reklamų“ seansus Lietuvos kino teatruose mažėja daug greičiau nei auga barzda. Tačiau lapkričio 30 d. barzdotiems vyrams bilietai kainuos tik 20 litų. Kitomis dienomis jie parduodami už 27 litus.
Pasak renginio organizatoriaus ir idėjinio vado Algirdo Ramaškos, jau antrus metus prisijungta prie iniciatyvos „Barzdotas lapkritis“ norint priminti vyrams pasirūpinti savimi. O jaučiant pareigą padėkoti už palaikymą barzdočių antrosioms pusėms, speciali kaina bus taikoma 2 bilietams.
„Praėjusiais metais ši akcija buvo tokia sėkminga, kad atsirado net apsimetinėjančiųjų turint barzdą, tačiau kasininkės juos greitai demaskavo“, – juokavo A. Ramaška.
Apsimetėliai reklamoje:
„Žiemą barzdą ypatingai verta turėti, nes ji šildo. Kartu, žinoma, tai ir stiliaus detalė. Apskritai barzda man yra vyriškumo simbolis. Džiaugiuosi, kad ir šiemet bus tokia akcija. Prieš metus žiūrėjau geriausias 2013 metų KANŲ LIŪTŲ reklamas ir buvo tikrai smagu. Pamenu, labai patiko reklamų serija su močiutėmis, žaidžiančiomis beisbolą. Gerai, kad yra galimybė pamatyti ir įvertinti tai, kas kuriama užsienyje“, – kalbėjo ne pirmi metai barzdą auginantis muzikantas, grupės „Freaks on Floor“ vokalistas Justinas Jarutis.
KANŲ LIŪTŲ 2013 m. reklama:
Aktorius ir režisierius Stasys Baltakis neseniai įsiamžino plaukų stilistės Rūtos Morozovienės projekto „Cut Code“ barzdotų vyrų fotosesijoje. Jo teigimu, kai kurie vyrai tingi skustis, o rezultatas – graži, įvaizdį formuojanti barzda.
KANŲ LIŪTŲ 2014 m. reklama:
Gėrėsis juokingiausiomis, išradingumu labiausiai šokiruojančiomis ir kūrybiškai paveikiausiomis Kanų reklamomis galėsime gruodžio 2 d. 19 ir 22 val. „Forum Cinemas“ kino teatruose visoje Lietuvoje ir kino teatre „Pasaka“ (Vilnius), o gruodžio 2 d., 20 val. – kino teatruose „Spindulys“ (Marijampolė) ir „Dainava“ (Alytus).