Šiemet pelnyti dizaino „Liūtą“ pretendavo 2373, interneto „Liūtą“ – 2627, radijo „Liūtą“ –1552, o spaudos „Liūtą“ 5711 kandidatai.
Bobo Greenbergo vadovaujama žiuri atrinko 196 geriausius interneto darbus, iš kurių 17 apdovanoti aukso, 25 sidabro ir 49 bronzos „Liūtais“. Vienu „Grand Prix“ apdovanota kompanijoms „Intel“ ir „Toshiba“ kurta reklama „The Beauty Inside“, o kitas „Grand Prix“ atiteko virusinei kampanijai „Oreo Daily Twist“.
![]() |
"Wikimedia Commons" nuotr./Salaras Kamangaras |
Dizaino „Liūto“ „Grand Prix“ apdovanota kompanija „Serviceplan Munich“ už jų reklamą „The Selfscan Report“, skirtą reklamuoti vieną didžiausių prekybos tinklų Europoje „Auchan“. 23 šios kategorijos darbai įvertinti aukso, 50 sidabro ir 64 bronzos „Liūtais“.
Spaudos „Liūto“ žiūri atrinko 497 geriausiu kūrinius ir įteikė 24 aukso, 37 sidabro ir 47 bronzos „Liūtus“. „Grand Prix“, komisijos sprendimu, įteiktas „TBWAMedia Arts Lab“ už jų sukurtą „Apple iPad“ mini kampaniją žurnaluose „Time“, „Surfer“, „Wired Magazine“, „New Yorker“ ir „Wallpaper“.
Radijo „Liūto“ „Grand Prix“ papildė „McCann“ pilietinės kampanijos „Dumb Ways to Die“ apdovanojimų kraitį. Taip pat įteikti 12 aukso, 14 sidabro ir 20 bronzos „Liūtų“ už geriausius radijo darbus.
Per iškilmingą apdovanojimų ceremoniją „Metų medijos žmogumi“ paskelbtas „Youtube“ vadovas Salaras Kamangaras, įvertinant jo svarbų vaidmenį globalioje vaizdų visuomenėje.