Jaunuosius architektus įkvepia ir ribotumas

Ribotumo sąvoką pritaikome visur – ją galima vartoti kalbant apie draudimus, teritorijas, galimybes, išteklius ar pan. Pasirinkę ribotumą pagrindine Studentų idėjų konkurso (SIKON) tema, Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) studentai tikrino, ar ši sąvoka gali įkvėpti kūrybai.
10. Komisijos dėmesio sulaukusi komanda „Chasing Boundaries“ (V. Bernatavičiūtė, A. Budrytė, M. Kildaitė, M. Klavs, R. Simulytė, I. Žemaitytė)
10. Komisijos dėmesio sulaukusi komanda „Chasing Boundaries“ (V. Bernatavičiūtė, A. Budrytė, M. Kildaitė, M. Klavs, R. Simulytė, I. Žemaitytė)

27-ąjį kartą organizuoto konkurso metu jaunieji architektai, nagrinėdami ribotumo sąvoką, Pervalkoje sukūrė 16 projektų. Pirma vieta ir pagrindinis prizas atiteko „5 – tai komandai“. Šios komandos devizas – „Riba – tai iliuzija“. Susmaigstę pagalius mariose dalyviai sukūrė staigaus gilėjimo optinę iliuziją.

Antroje vietoje liko komanda „Sikurortas“, kuri pristatė žmogaus ribas atskleidžiantį ir jas sunaikinantį performansą. Trečią vietą užėmė VGTU studentų komanda „Transcendentai“. Jie pastatė unikalų namelį ant kopėčių ir kvietė pažvelgti į „kitokį pasaulį iš gegutės lizdo“. Ketvirtą ir penktą vietas pasidalijo dvi komandos, kurių viena atliko moralines ribas pastebėti leidusį performansą („Kormoranai“), kita parodė, kaip plokštumos objektas tampa erdviniu objektu („Varstotas“).

„Šių metų konkurso temą greičiau galima vadinti problematika, juk ribų tema dažniau nagrinėjama filosofiniuose darbuose, o ne architektų projektuose. Praėjus 36 valandoms nuo kūrybinių dirbtuvių pradžios, dalyviai paneigė išankstines nuostatas ir pasiūlė įsimintinų ir novatoriškų darbų“, – sakė Architektūros studentų klubo pirmininkas, VGTU studentas Simonas Čaikauskas.

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis