Šiais metais kaip vienas ryškiausių apdovanojimų lyderių išskiriama „Metro trains“ inicijuota socialinė kampanija, pavadinta „Kvailiausi būdai numirti“ („Dumb Ways to Die“). Jos tikslas – sumažinti nelaimingų atsitikimų, susijusių su nesaugiu žmonių elgesiu prie traukinių, skaičių.
Reklamos milžinės „McCANN“ Australijos padalinys sugalvojo sukurti linksmą, pramoginį turinį primenančią kampaniją, kuri įtrauktų jaunimą ir skatintų skleisti mintį, kad „neatsargiai elgtis prie traukinių yra vienas kvailiausių būdų numirti“.
Specialiai šiai kampanijai sukurtas vaizdo klipas, dar neišleidus nei dolerio reklamai žiniasklaidoje, sulaukė daugiau nei 20 milijonų peržiūrų „Youtube“. „iTUnes“ patalpinta daina 28 šalyse pripažinta populiariausia arba pateko į geriausių dešimtukus. Daugiau nei 3 milijonus kartų šios kampanijos žinutėmis buvo pasidalinta su draugais „Facebooke“ – tai sumušė pasidalijimų rekordą per visą „Facebooko“ istoriją. Populiarumu džiaugiasi ir kampanijos interneto svetainė.
Kampanija pasiekė ir net viršijo savo tikslus – apklausos parodė, kad 39 proc. žmonių, paveikti šios kampanijos, stengiasi elgtis atsargiau prie traukinių. Per tris mėnesius po kampanijos pasirodymo „Metro“ užfiksavo 21 proc. mažiau nelaimingų atsitikimų ir mirčių, susijusių su traukiniais, lyginant su praėjusiais metais.
Kampanija „Kvailiausi būdai numirti“ šių metų „Kanų liūtų“ festivalyje jau pelnė du apdovanojimus – tiesioginės rinkodaros ir viešųjų ryšių „Grand Prix“, tačiau apdovanojimų teikimas dar nesibaigė ir jai prognozuojama sulaukti ir daugiau prizų.