Lietuvos vaikų piešta drobė pristatyta Tokijuje

URM spaudai pranešė, kad Lietuvos vaikų nutapyta drobė spalio 31 dieną pristatyta Tokijo tarptautinio Hanedos oro uosto galerijoje dalyvaujant Japonijos parlamento nariams, žurnalistams, visuomenės atstovams, užsienio diplomatams.
Paveikslas Tokijuje
Paveikslas Tokijuje / URM archyvo nuotr.

Ši drobė yra tarptautinio projekto „Didžiausias pasaulyje paveikslas“ dalis. Vilniaus, Kernavės, Kauno, Nidos ir Klaipėdos vaikai šių metų paskutinę gegužės savaitę joje tapė savo gimtuosius miestus ir su Lietuvos kultūra bei tradicijomis susijusius simbolius.

Lietuvos ambasadorius Japonijoje Egidijus Meilūnas pasveikino organizatorius su didele sėkmė, kurios „Didžiausias pasaulyje paveikslas“ sulaukė Japonijoje ir užsienyje.

Vaikų iš 82 šalių nupieštos drobės bus sujungtos  į vieną paveikslą, kuris 2016 metais bus eksponuojamas vasaros olimpinėse žaidynėse Rio de Žaneire, Brazilijoje, o 2020 metais – vasaros olimpinėse žaidynėse Tokijuje, Japonijoje.

„Lietuvos vaikai savo piešiniu puikiai pristatė savo šalį ir prisidėjo prie bendraamžių kitose valstybėse, skleidžiančių pasauliui taikią žinią“, – sakė E. Meilūnas.

Japonijos parlamento Užsienio ir gynybos reikalų komiteto pirmininkė Satsuki Katayama pasidžiaugė, kad Lietuvos vaikai prisijungė prie visame pasaulyje vykdomo projekto ir pabrėžė kultūrinių projektų svarbą žmogiškiems ryšiams stiprinti ir taikai pasaulyje skatinti.

„Didžiausio pasaulyje paveikslo“ projektą vykdo Japonijos nevyriausybinė organizacija „Žemės tapatybės projektas“ (Earth Identity Project). Lietuvoje šį projektą parėmė Užsienio reikalų ministerija.

Vaikų iš 82 šalių nupieštos drobės bus sujungtos  į vieną paveikslą, kuris 2016 metais bus eksponuojamas vasaros olimpinėse žaidynėse Rio de Žaneire, Brazilijoje, o 2020 metais – vasaros olimpinėse žaidynėse Tokijuje, Japonijoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis