Nauja „Kanų Liūtų“ programa „See It Be It“ skatins moteris rinktis karjerą kūrybinėse industrijose

Didžiausias kūrybiškumo festivalis „Kanų liūtai“ pradeda naują iniciatyvą ir kviečia 12 moterų dalyvauti unikalioje programoje.
Festivalio „Kanų liūtai“ akimirka
Festivalio „Kanų liūtai“ akimirka / „Scanpix“ nuotr.

„See It Be It“ programos tikslas – paskatinti moteris rinktis karjerą kūrybinėse industrijose ir padėti kopti jos laiptais.

Per tris dienas „Kanų liūtų“ festivalio metu 12 moterų galės dalyvauti įkvepiančioje ir naujų įgūdžių suteiksiančioje programoje. Jos galės pamatyti žiuri komisijos darbą, susipažinti su festivalio pranešėjais, dalyvauti seminaruose su reklamos verslo lyderiais ir Berlyno kūrybinės lyderystės mokyklos lektoriais.

Pasibaigus festivaliui programos dalyvės turės galimybę perduoti savo naujas žinias kolegėms. Festivalio metu taip pat bus kuriamas dokumentinis filmas apie tai, kaip lygias galimybes vyrams ir moterims suteikianti darbo aplinka leidžia pasiekti geresnių rezultatų.

Daugiau apie programą ir jos dalyves galite sužinoti oficialiame puslapyje – čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis