Per savaitę trukusią didžiausią kūrybiškumo šventę, kurioje susiburia reklamos ir komunikacijos profesionalai iš viso pasaulio, įvyko keturios apdovanojimų ceremonijos, daugybė seminarų, kūrybinių dirbtuvių ir parodų.
Per paskutinę apdovanojimų ceremoniją šeštadienį paaiškėjo, ką tarptautinė žiūri pripažino geriausiais prekės ženklo ir pramogų komunikacijos, filmų kūrėjų, televizijos ir kino bei integruotos reklamos nominacijose ir kas laimėjo „Gerumo Grand Prix“.
Prekės ženklo ir pramogų komunikacijos nominacijoje „Grand Prix“ atiteko kompanijoms „Intel“ ir „Toshiba“, sukūrusioms reklamą „The Beauty Inside“. Filmų kūrėjų „Grand Prix“ pelnė Jungtinės Karalystės televizija „Channel 4“, sukūrusi įspūdingą reklaminį klipą „Meet the superhumans“, kuriame neįgalūs Parolimpinių žaidynių dalyviai lyginami su herojais. Kino „Grand Prix“ papildė „McCann“ pilietinės kampanijos „Dumb Ways to Die“ ir „The Beauty Inside“ kurėjų – kompanijų „Intel“ bei „Toshiba“ apdovanojimų kraitį. „Gerumo Grand Prix“ iškeliavo į Pasaulio gamtos fondo (angl. – WWF – Wordwide fund for nature) rankas už „The ant rally“ reklamą. Kino bei integruotos reklamos nominacijoje „Grand Prix“ pelnė „Unilever“ su „Real beauty sketches“ ir „McCann“ pilietinė kampanija „Dumb Ways to Die“.
Su visais festivalio laureatais ir nugalėtojais galite susipažinti „Kanų liūtų“ interneto puslapyje www.canneslions.com.
Rudenį festivalio „Kanų liūtai“ atstovas Lietuvoje „15min“ tradiciškai visus žiūrovus pakvies į geriausių projektų ir reklamų peržiūras kino teatruose.