„Kaunas – Europos kultūros sostinė 2022“ antrą kartą kviečia kultūros organizacijas į pastiprinimą

„Kaunas – Europos kultūros sostinė 2022“ antrą kartą kviečia kultūros organizacijas jungtis prie Europos kultūros sostinės programos ir siūlyti baigtinius meninius projektus, įgyvendinamus su Lietuvos ir užsienio partneriais: žinomų atlikėjų pasirodymus, menininkus, parodas, kurie būtų patrauklūs ne tik Kauno ir Kauno rajono, bet ir kitų Lietuvos regionų ir užsienio svečiams, sudomintų kitų šalių žiniaskaidą.
Kaunas2022
Kaunas2022 / Organizatorių nuotr.

Šie siūlomi renginiai pastiprintų „Kaunas 2022“ vertybes, plėtojamas temas bei taptų pagrindinės 2022-ųjų programos akcentais.

„Suprantame, kad kvietimas skelbiamas tokiu metu, kai didelius kultūrinius projektus planuoti yra rizikinga, tačiau raginame kultūros organizacijas kartu su mumis ieškoti lanksčių ir kūrybiškų sprendimų. Nepaisant pandemijos sukeltų sąlygų, mūsų komanda pasiryžusi įgyvendinti „Kaunas 2022” programą ir išsaugoti kauniečių ir visos Europos šventę“, – sako „Kaunas 2022“ programos vadovė Ana Kočegarova.

Projektų paraiškas galima teikti iki 2020 m. gruodžio 15 d., o jas vertins „Kaunas 2022“ atstovaujantys bei išoriniai ekspertai. Pirmojo kvietimo metu buvo atrinkti 64 partneriai, įgyvendinantys beveik 100 projektų, o papildomai planuojama atrinkti apie 20 projektų. Visus pateiktus pasiūlymus planuojama įvertinti iki 2021-ųjų sausio 19 d.

Didelis dėmesys atrenkant pasiūlymus bus skiriamas atsarginiams projekto scenarijams, rizikų valdymui bei dalyvių saugumui, o projekto apimtis turėtų būti pagrįsta prodiuserinės patirties pavyzdžiais. Iki paraiškos pateikimo visais kylančiais klausimais organizatoriai kviečia būsimus pareiškėjus konsultuotis su „Kaunas 2022“ kuratoriais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis