„Blogiausias žmogus pasaulyje“ / rež. Joachimas Trieras
Julijai tuoj trisdešimt, o jos gyvenimas – egzistencinė netvarka. Panašu, kad gabumai jau iššvaistyti, o vyresnis vaikinas Akselis – sėkmingas komiksų autorius – įkalbinėja kurti šeimą. Vieną naktį ji nekviesta užsuka į svetimą vakarėlį ir ten sutinka žavingą jaunuolį Eiviną. Netrukus, jau išsiskyrusi su Akseliu, Julija metasi į dar vienus naujus santykius, tikėdamasi iš naujo pradėti gyvenimą. O gal kai kuriems pasirinkimams jau per vėlu?
„Gerasis bosas“ / rež. Fernando León de Aranoa
Charizmatiškas fabriko savininkas Blankas (Javieras Bardemas) gyvena įtampoje, nes trokšta geriausio vietinio verslo apdovanojimo. Viskas turi būti tobula! Tačiau nepriekaištingos įmonės iliuzija bliūkšta – Blankas turi susitvarkyti su kerštingu atleistu darbininku, prislėgtu vadovu ir juo pačiu susižavėjusia ambicinga praktikante. Gerasis bosas begėdiškai kišasi į pavaldinių asmeninius gyvenimus ir peržengia visas įmanomas ribas, sukeldamas grandininę reakciją ir nenumatytas pasekmes.
„Anetė“ / rež. Leosas Caraxas
Spindinčiame Los Andžele gyvena Henris (Adamas Driveris) ir Ana (Marion Cotillard). Jis yra aštrų humoro jausmą turintis stand-up komikas, ji – visame pasaulyje garbinama operos solistė. Prožektorių šviesoje jiedu – tobula pora: sveiki, laimingi ir švytintys. Tačiau gimus dukrelei Anetei, paslaptingai ypatingų gabumų mergaitei, jų gyvenimas pasikeičia.
„Mažytė mama“ / rež. Céline Sciamma
Céline Sciamma („Liepsnojančios moters portretas“, 2019 m., „Kino pavasaris“) pasakoja universalią ir poetišką istoriją apie praradimą, atmintį, nuostabą ir vaizduotę mergaitės akimis. Neli ką tik neteko mylimos močiutės ir padeda tėvams tvarkyti savo mamos vaikystės namus. Tyrinėdama namą ir mišką, kuriame žaisdavo jos mama Marion, Neli sutinka bendraamžę mergaitę, statančią slėptuvę. Jos vardas taip pat Marion. Dialogą tarp kartų kuriantis filmas įgyvendina daugelio svajonę sutikti ir susidraugauti su savo tėvais jaunystėje.
„Saulėlydis“ / rež. Michelis Franco
Elis ir Neilas Benetai (Charlotte Gainsbourg ir Timas Rothas) su dviem paaugliais – turtinga britų šeima, vasarojanti Akapulke. Atostogas nutraukia žinia apie netikėtą artimojo mirtį. Skubiai susiruošus vykti namo, nelauktas vieno šeimos narių poelgis iškelia į paviršių giliai kunkuliavusį nerimą. Toliau tyrinėdamas įtampas visuomenėse ir spaudimą patiriančius žmones, režisierius Michelis Franco („Nauja tvarka“, „Kino pavasaris“) sukuria įtemptą ir paslaptingą istoriją apie šeimą – kitokią, nei atrodo iš pirmo žvilgsnio.
„Memoria“ / rež. Apichatpongas Weerasethakulas
Nuo tada, kai Džesiką (Tilda Swinton) paryčiais pabudino garsus trenksmas, ji nebegali užmigti. Bogotoje lankydamasi pas seserį ji susidraugauja su Agnes, archeologe, tiriančia remontuojamame tunelyje rastus žmonių palaikus. Džesika važiuoja į kasinėjimų vietą aplankyti Agnes. Stabtelėjusi netoliese, ji sutinka žuvų žvynus skutantį vyrą, vardu Ernanas. Prisėdę ant upės kranto jie dalijasi atsiminimais. Saulei leidžiantis Džesika patiria aiškumo akimirką.
„Pirmoji karvė“ / rež. Kelly Reichardt
Tai jautriai papasakota draugystės istorija iš nesvetingų XIX a. pradžios Oregono žemių. Otisas, mažakalbis vienišius ir gabus virėjas, ištvėrė kelionę į vakarus su kailinių žvėrelių medžiotojais. King-Liu, laimės ieškantis imigrantas iš Kinijos, pabėgo nuo persekiotojų, kaltinusių žmogžudyste. Netikėtai susitikę jie pajunta nuoširdų abipusį ryšį ir netrukus pradeda sėkmingą, bet pavojingą sausainių verslą, kuris įmanomas tik slapta dalyvaujant turtingo žemvaldžio karvei.
„Jos vardas Prancūzija“ / rež. Bruno Dumont’as
Frans de Mior yra žymi žurnalistė. Ji laksto tarp televizijos studijos, tolimos karo zonos ir aktyvaus šeimos gyvenimo. Pašėlęs įžymybės pasaulis staiga apsiverčia aukštyn kojom, kai ji automobiliu partrenkia motorolerio vairuotoją. Netikėtas kasdienybės sutrikdymas priverčia viską permąstyti. Frans bando sulėtėti ir pasitraukti į paprastą, anonimišką gyvenimą, tačiau šlovė toliau ją persekioja, o naujo gyvenimo paieškas nutraukia paslaptingas meilės romanas.
„Herojus“ / rež. Asgharas Farhadi
Vienas svarbiausių šiuolaikinių Irano režisierių, Asgharas Farhadi dar sykį meistriškai nušviečia žmonių tarpusavio santykių sudėtingumą. Rahimas sėdi kalėjime už nesumokėtą skolą. Gavęs dvi dienas laisvės, jis pabando įtikinti skolintoją atsiimti skundą, tačiau įvykiai pasisuka nenumatyta linkme ir tenka priimti abejotinus sprendimus. Rahimas atsiduria virtinėje nebesuvaldomų situacijų, su vis daugiau dalyvių ir vis mažiau aiškumo.
„Alkarasas“ / rež. Carla Simón
Nuo neatmenamų laikų Solė šeima gyvena nedideliame Alkaraso kaime Ispanijoje ir kiekvieną vasarą skina persikus savo sode. Tačiau juos iškrausto ir šiųmetinis derlius bus paskutinis. Pagal naujus planus, jų nuomojamoje žemėje bus iškirsti visi vaismedžiai ir pastatyti saulės elektrinės moduliai. Tai įžiebia nesutarimus didelėje ir glaudžioje šeimoje, kuri pirmą kartą susiduria su neaiškia ateitimi ir pavojumi prarasti daugiau nei namus.
„Svečiuose“ / rež. Christianas Tafdrupas
Atostogaudama Toskanoje danų šeima iškart susidraugauja su šeima iš Nyderlandų. Praėjus keliems mėnesiams danai gauna netikėtą kvietimą aplankyti olandus jų atokiame miško name ir nusprendžia nuvykti ten savaitgaliui. Netrukus susitikimo džiaugsmą pakeičia pirmieji nesusipratimai. Svečiai jaučiasi įstrigę name, į kurį geriau niekada nebūtų įžengę, ir kur psichologinė satyra pasuka tiesiai į siaubą.
„Neramieji“ / rež. Joachimas Lafosse’as
Leila ir Damjenas labai myli vienas kitą. Nepaisant Damjeno bipolinio sutrikimo, pora bando kartu kurti gyvenimą ir auginti vaiką. Berniukas dievina nuostabiai impulsyvų tėtį ir rūpinasi juo, kai šiam sunku. Leila išmoko numatyti, kada tiksliai prasidės paūmėjimas, bet ji ir pati beveik išsekusi. Režisierius Joachimas Lafosse’as, vengdamas nuosprendžių ir klišių, keliauja per depresijos ir manijos epizodus kartu su šia, atrodytų, stipria šeima.