2021 11 09

A.Puipos filmas „Sinefilija“ – tarptautiniame Talino kino festivalyje „Juodosios naktys“

Režisieriaus Algimanto Puipos filmas – juodoji komedija „Sinefilija“ tęsia kelionę po tarptautinius kino festivalius. Didelio susidomėjimo sulaukusi kino juosta bus pristatyta Taline šią savaitę startuojančiame didžiausiame A lygio kino festivalyje Šiaurės Europoje – „Juodosios naktys“, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Kadras iš filmo „Sinefilija“
Kadras iš filmo „Sinefilija“ / Asmeninio archyvo nuotr.

Lapkričio 12–28 dienomis vyksiančioje tarptautinėje kino šventėje „Juodosios naktys“ filmas „Sinefilija“ dalyvaus „Baltijos šalių filmų“ konkursinėje programoje. Ši konkursinė programa nepaprastai mėgiama festivalio žiūrovų, siūlanti naujus ir itin stiprius Baltijos šalių kūrėjų filmus. Šiemet naujausia A.Puipos kino juosta susirungs su vienuolika kitų šioje programoje dalyvaujančių įvairaus žanro filmų.

„Lietuviško kino grandas į festivalį drąsiai žengia su šmaikščia, kupina absurdiškos ironijos kino juosta, kurioje slepiasi kruopščiai paslėptos nuorodos į S.Kubriko, R.Polanskio, L.Von Triero, D.Džarmušo, F.Kafkos, Scorsese šedevrus. Garsusis kino meistras filmuoja provokuojančius epizodus, ragina legendinį Juozą Budraitį tapti savo paties cinišku „alter-ego“, vaidmenis atlikti kviečia gerai pažįstamas kino žvaigždes, bet pagrindinius vaidmenis skiria dar nežinomiems jauniems kino talentams. Kiekviena filmo scena pilna keistų, savotiškų, juokingų posūkių“, – apie filmą „Sinefilija“ atsiliepia festivalio konkursinės programos sudarytojas, kino kritikas Edvinas Pūkšta.

A.Puipos filmo pasaulinė premjera įvyko šių metų tarptautinio Varšuvos kino festivalio pagrindinėje konkursinėje programoje.

Filmo gamybą finansavo: Lietuvos kino centras bei Lietuvos nacionalinis radijas ir televizija.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis