„Auksinį lokį“ atsiėmusi režisierė sakė šio apdovanojimo nesitikėjusi: „Kviečiame žiūrovus į dialogą su mumis. Ačiū savo komandai už šią ilgą kelionę. Ačiū žiuri ir festivaliui, mums visiems tai labai svarbu“, – sakė A.Pintilie.
Filmas taip pat pelnė geriausio debiutinio ilgametražio filmo apdovanojimą.
Malgorzatos Szumowskos filmas „Face“ („Veidas“) buvo apdovanotas didžiuoju žiuri prizu. Tai – antroji trilogijos dalis, po prieš kelerius metus Berlynalėje pristatyto „Kūno“ („Body“). „Veidas“ pasakoja apie nelaimingo atsitikimo metu subjaurotą žmogų, kuris po veido transplantacijos išgyvena tapatybės krizę.
Alfredo Bauerio prizas, skiriamas už naujų perspektyvų kino mene atvėrimą, atiteko Marcelo Martinessi, filmo „The Heiresses“ („Paveldėtojos“) režisieriui.
„The Heiresses“ prožektorių šviesas nukreipia į Paragvajaus aukštuomenę – vyresnio amžiaus Chelą ir jos gyvenimo partnerę Chiquitą. Laikai keičiasi ir pora išparduoda savo baldus. Akivaizdu, kad situacija ir taip prasta, tačiau kai Chiquita dėl kaltinimų sukčiavimu atsiduria už grotų, Chela yra priversta iš esmės keisti savo gyvenimą.
„Sidabriniu lokiu“ už geriausią režisūrą buvo apdovanotas Wesas Andersonas, kurio animacinė komedija „Isle of Dogs“ („Šunų sala“) atidarė šių metų festivalį.
„Isle of Dogs“ pasakoja apie dvylikametį Atari, kuris pasiryžta gelbėti savo šunį, kai Atari dėdė, korumpuotas Megasakio meras, nusprendžia, kad geriausiems žmonių draugams dėl siaučiančio šunų viruso mieste nebeliko vietos ir ištremia juos į Šiukšlių Salą.
Apdovanojimą už geriausią moters vaidmenį pelnė Ana Brun, suvaidinusi filme „The Heiresses“ („Paveldėtojos“, rež. Marcelo Martinessi). Geriausiu aktoriumi buvo pripažintas Anthony Bajon, atlikęs pagrindinį vaidmenį Cédrico Kahno dramoje „The Prayer“ („Malda“).
Už geriausią scenarijų apdovanotas filmas „The Museum“ („Muziejus“, scenarijaus autoriai Manuel Alcalá ir Alonso Ruizpalacios), prizu už meninį indėlį apdovanota Elena Okopnaya, sukūrusi kostiumus ir produkcijos dizainą Aleksejaus Germano jaunesniojo filmui „Dovlatovas“. Geriausiu dokumentiniu filmu pripažintas Ruth Beckmann darbas „The Waldheim Waltz“ („Waldheimo valsas“).