„Katalikų bažnyčia, NASA ir mokslininkai atkakliai teigia, jog mūsų Visatoje egzistuoja ir kita biologinė gyvybė. Iš tiesų scenarijų puikiu paverčia tai, jog jo pagrindu tapo ne apmąstymai šia tema, o realybės, kuri, tikėtina, iš tiesų egzistuoja, suvokimas“, – trumpai savo filmą pristatė režisierius R.Scottas.
Didžioji dauguma „Prometėjo“ filmavimo darbų 15 savaičių vyko Didžiojoje Britanijoje, penkiose „Pinewood Studios“ studijose. Studijų dydis prilygsta angarui, kruiame tilptų trys „Boeing 747“ lėktuvai. Vienoje iš šių studijų, paviljone „007“ (orig. „007 Stage“), buvo filmuojami „bondiados“ filmai, juostos „Penktasis elementas“, „Neįmanoma misija“, „Haris Poteris“ ir „Karibų jūros piratai“. Nepaisant to, didžiausiu Europoje laikomas paviljonas režisieriui pasirodė esantis pernelyg mažas, todėl režisierius paviljoną padidino dar bemaž ketvirtadaliu.
Šiandien, kai kompiuterinių technologijų pagalba galima padaryti absoliučiai viską, seras R.Scottas, kaip ir 1979-aisiais, filmuojant juostą „Svetimas“ pirmenybę teikia tikriems objektams, natūralaus dydžio dekoracijoms ir kompiuterine grafika manipuliuoja tik visiškai kraštutiniu atveju.
Žingsnis po žingsnio kruopščiai kurtoje filmavimo aikštelėje savo vietą rado net ir kosminis erdvėlaivis „Prometėjas“, kuriuo 17 ekipažo narių leidžiasi sužinoti žmonijos atsiradimo paslaptį. Milžiniško dydžio laive matomos kajutės, laboratorijos, koridoriai minkštomis sienomis ir dviejų pakopų laivūgalis stiklinėmis grindimis – visa tai mechanikų ir inžinierių rankų darbas, filmavimo komandą paversdavęs kosminio laivo ekipažu. Nepaisant gigantiško kosminio laivo, įspūdingiausia filme matoma dekoracija – dešimties metrų ilgio ampulės formos kambarys, išoriškai atrodantis kaip milžiniška galva, į žiūrovus žvelgianti iš filmo plakatų. Techniškai – tai viena sudėtingiausių filme matomų konstrukcijų.
Prakalbus apie įspūdingas filmavimą lydėjusias dekoracijas aktorius Guy Pearce teigė, jog visos filmavimo aikštelėje išvystos dekoracijos, filmo personažai ir detalės atrodė tokios tikros, jog kartkartėmis būdavo baugu pagalvojus apie tai, jog visa ši istorija gali tapti realybe.
Aktoriui antrino ir jo kolega Michaelas Fassbenderis, tvirtinantis, jog buvo priblokštas pirmąkart pamatęs dekoracijas. „Jų dydžiai – nenusakomi. Tačiau ne tik dekoracijos filmą daro ypatingu. Kur dar idėjos, detalės...“, – sužavėtas režisieriaus R. Scotto darbo metodais sunkiai žodžius rinko aktorius, kai tuo tarpu režisierius juokauja, jog pagrindinis jo tikslas tebuvo mirtinai išgąsdinti žiūrovus.