Tai – antroji „Šokio hip-hopo ritmu” dalis, pasaulyje ir Lietuvoje populiarumu gerokai pralenkusi pirmąją. „Šokį hip-hopo ritmu 2. Gatvės“ aplankė apie 60 tūkst. Lietuvos žiūrovų – trigubai daugiau nei pirmąją filmo dalį.
„Šokis hip-hopo ritmu 2. Gatvės“ – bene pirmasis filmas Lietuvoje, kuriame atskleidžiama hip-hopo šokio kultūra. Jei pirmojoje dalyje buvo daugiau džiazinio šokio bei baleto, antroji dalis yra skirta būtent gatvės šokiui. Filmo režisieriaus Jono Chu idėja buvo perkelti šokį iš studijos į gatvę. Gatvę su savomis taisyklėmis, savu gyvenimu, ir, žinoma, savo šokiu – bet toli gražu ne prastesniu, o kartais ir geresniu, originalesniu, įdomesniu nei šokis studijoje.
Beveik visi filmo aktoriai – profesionalūs šokėjai, atrinkti JAV vykusiose šokėjų atrankose. Tarp jų – šokėjas, choreografas ir aktorius Robertas Hoffmanas, žinomas iš ne prastesnio gatvės šokių filmo „You Got Served“; JAV vykstančio gatvės šokėjų komandų konkurso „America‘s Best Dance Crew“ nugalėtojai, hip-hopo šokio gerbėjams puikiai žinoma šokėjų komanda “Jabbawockeez”. Tačiau didžiausiu filmo atradimu ir jo kūrėjai, ir patys aktoriai vadina penkiolikametį Adamą G. Sevanį. „Kai pamačiau jį šokantį, pamaniau – o Dieve, jam tik penkiolika, ir jis šitaip šoka!”, – pasakojo pagrindinio vaidmens atlikėja, šokėja Briana Evigan.
Aktorės vaidinama pagrindinė herojė Endė – gatvės šokio šokėja. Gatvės šokyje, kilusiame iš afroamerikiečių kultūros, svarbiausia yra šokėjo saviraiška, individualumas ir improvizacija. Susiklosčius aplinkybėms Endė priversta lankyti Merilendo menų mokyklą. O čia garbinamas šokis, turintis milijonus taisyklių, kuriame kiekvienas žingsnelis turi tikslų apibūdinimą, kaip jį atlikti. Maištingajai Endei šokti taip, kaip liepia kažkas kitas – tikra kančia. Ir čia atsiranda išsigelbėjimas – mokyklos pažiba, talentingas šokėjas Čeisas (Robertas Hoffmanas), taip pat besižavintis gatvės šokio laisve. Čeisas ir Endė Merilendo menų mokykloje suburia slaptą šokėjų komandą, su kuria ruošiasi dalyvauti gatvės šokių kovose. Tačiau nepamirškime, jog ir gatvė turi savo taisykles...
Kaip ir daugelyje šokių filmų, taip ir šiame didelė svarba tenka finalinei scenai, kur šokėjai parodo visą savo profesionalumą, talentą, gatvės šokio dvasią ir aistrą. Pliaupantis lietus čia – ne gamtos išdaiga. Režisierius Jonas Chu, pamatęs 1952- ųjų miuziklo „Singin’ In The Rain” sceną, kur pagrindinis herojus dainuoja ir šoka lietuje, taip ja susižavėjęs, jog panoro šią idėją įgyvendinti ir savo filme.
Sulaukęs didžiulio pasisekimo tiek pasaulyje, tiek Lietuvoje, „Šokis hip-hopo ritmu” nesiruošia sustoti - jau filmuojama ir trečioji jo dalis pavadinimu „Step up 3: Don’t stop”.