2014 metų festivalis sulaukė 37 427 dalyvių, jų darbus vertino 327 žiuri nariai iš 44 šalių, o kūrėjams išdalinti 1 142 liūtai. Geriausios reklamos sugulė 2 valandų trukmės programoje, kurioje šiemet bronzos, sidabro, aukso ir „Grand Prix“ apdovanojimus pelnę darbai. Tarp daugelio prekinių ženklų šiemet labiausiai išsiskyrė „Volvo“, „Honda“, „Coca-cola“, „Old Spice“, „DirectTV“ ir kitų puikiai žinomų kompanijų reklaminiai klipai.
„Kanuose, kaip ir kasmet, reklamų kūrėjams išdalinta labai daug „Liūtų“, bet mes rodome tik geriausius videodarbus, o kol žmonės renkasi į salę – ir geriausius spaudos maketus“, – sako renginio organizatorius Algirdas Ramaška. – Šiemet taip pat tikimės didžiulio antplūdžio, tad bilietais, remdamiesi patirtimi, patariame pasirūpinti iš anksto.“
Tik lapkričio 7 d. bilieto kaina – 20 Lt. Vėliau – 27 Lt.
Gruodžio 2 d. 19 ir 22 val. „Geriausios 2014 metų Kanų Liūtų reklamos“ – „Forum Cinemas“ kino teatruose visoje Lietuvoje ir kino teatre „Pasaka“ (Vilnius).
Gruodžio 2 d. 20 val. – kino teatruose „Spindulys“ (Marijampolė) ir „Dainava“ (Alytus). Bilieto kaina visomis dienomis – 15 Lt.
Keletas šiemet tarptautiniame „Kanų Liūtų“ reklamos festivalyje apdovanotų darbų: