2019 09 09

„Geriausios 2019 metų Kanų liūtų reklamos“: dar daugiau tikrų emocijų

Nuo skardaus juoko iki graudinančio jaudulio. Tai žada į kino sales spalio 15-ąją sugrįžtančios „Geriausios KANŲ LIŪTŲ reklamos“. 2 valandų programoje – reklamos, jau įėjusios į istoriją, ateitį keičiantys kūrybiniai sprendimai ir istorijos, kurios nepaliks abejingų.
Geriausios Kanų liūtų reklamos
Geriausios Kanų liūtų reklamos

„Reklamoms šiandien neužtenka būti vien reklamomis – vartotojai kaip niekada tikisi gerų istorijų, autentiškumo ir gyvenimą keičiančių sprendimų. Būtent tai ir atspindės „Geriausios KANŲ LIŪTŲ reklamos“, – sako Gabrielė Burbienė, „Kanų liūtų“ kūrybiškumo festivalio atstovė Lietuvoje.

„Geriausių KANŲ LIŪTŲ reklamų“ programą Lietuvos kino teatrams sudaręs Algirdas Ramaška antrina, kad šiųmetinė programa atrinkta itin kruopščiai. „Žiūrovai patirs emocijų amerikietiškus kalnelius – juokingas reklamas keis socialiai jautrūs vaizdai, o po to vėl pralinksmėsime. Šio fenomenalaus renginio paslaptis ir yra ta, kad žiūrovas vienu metu gauna aktualumą ir dvi labai priešingas emocijas“, – sako A.Ramaška.

„Geriausios 2019 metų KANŲ LIŪTŲ reklamos“ spalio 15-ąją vyks visuose „Forum Cinemas“ kino teatruose Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Šiauliuose. O taip pat – Vilniaus kino teatre „Pasaka ir Panevėžio „Apollo“.

Tik rugsėjo 13-ąją, penktadienį, bilietus į seansus bus galima įsigyti žemiausia kaina – tik už 7,77 Eur. Vėliau bilietai kainuos 9,99 Eur. Bilietus įsigyti galima visose kino teatrų kasose ir internetu.

Dėmesio! Visas reklamas matysite originalo (anglų) kalba, be lietuviškų subtitrų.

„Geriausių 2019 metų KANŲ LIŪTŲ reklamų“ pavyzdžiai:

VIDEO: Grandpa's Nose Solo - GEICO
VIDEO: VIVA LA VULVA
VIDEO: Colin Kaepernick - Nike Ad (FULL)
VIDEO: John Lewis & Partners Christmas Ad 2018 - #EltonJohnLewis

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis