Iki šiol pagrindiniu šių filmų režisieriumi laikytas Justinas Linas, kuris meistriškai sujungė filmo draminius ir veiksmo elementus. Tačiau naujoji filmo dalis bus režisuojama ne veiksmo, o labiau siaubo žanro režisieriaus Jameso Wano, žinomo iš filmų: „Pjūklas“ (2004), „Tūnąs tamsoje: antra dalis“ (2013), „Išvarymas“ (2013), „Mirtina tyla“ (2007). Faktas, jog režisierius nėra sukūręs nieko panašaus į veiksmo filmą ir buvo paskirtas tokio filmo režisieriumi, sukėlė daug kalbų ir nerimo dėl filmo ateities.
Naujausias Greiti ir įsiutę“ tęsia pradėtą istoriją. Šį kartą Dekaras Shaw (aktorius Jasonas Stathamas) siekia keršto jo brolį Oveną suluošinusio Domo (aktorius Vinas Dieselis) komandai ir jo šeimai.
Kita siužetinė linija pasakoja apie paslaptingą sekimo programą, pavadinimu „Dievo akis“, kuri buvo sukurta programuotojos Ramsey (aktorė Nathalie Emmanuel), pagrobtos teroristų, siekiančių pasisavinti programą. Filme pasirodo naujas veikėjas su paslaptinga profesija (aktorius Kurtas Russellas) ir nuosava armija, kuris pasiūlo padėti Domui ir jo komandai surasti Dekarą, o mainais jie turi padėti atgauti „Dievo akį“ ir jos kūrėją.
Seniau „Greiti ir įsiutę“ sagos vizitinė kortelė buvo sportiniai automobiliai, gatvės lenktynės, karštos merginos, sukančios ratus aplink automobilius, ir stiprūs šeimos ryšiai.
Vis dėlto, naujoji filmo dalis įgauna dar neregėtų bruožų: skraidančių kulkų ir super greitų, neperšaunamų automobilių, lygiai taip pat neperšaunamų ir nemirtingų tų automobilių vairuotojų.
Naujoji filmo dalis įgauna dar neregėtų bruožų: skraidančių kulkų ir super greitų, neperšaunamų automobilių, lygiai taip pat neperšaunamų ir nemirtingų tų automobilių vairuotojų.
Kai kuriomis akimirkomis pagalvoji, kad jie niekuo neatsilieka nuo „Keršytojų“ ir „Supermeno“, kadangi, panašu, jog niekas jų negali paliesti, o miestus griauna ne ką blogiau.
O dar kažkas sakė, kad „Universal Studios“ neturi super herojų serijos. Geriausias visų laikų kino kritikas Rogeris Ebertas savo recenzijoje apie „Greiti ir įsiutę 5“ parašė: „Aš nežinau, ar įmanoma su dviem automobiliais išplėšti ir pavogti banko saugyklos seifą, tačiau tai nesvarbu, nes filmas pastatytas pagal banalumo, absurdiškumo ir nesibaigiančio veiksmo seką.“
Visuose „Greiti ir įsiutę“ filmuose dominuoja tokia pati schema, tačiau kuo ankstesni filmai buvo geresni? Seniau mus režisierius priversdavo svarstyti, ar tai įmanoma? Ar tai iš tikrųjų įmanoma? Ir nuomonės pasidalindavo tolygiai. O pasižiūrėjus naują J.Wano filmą nuomonė yra tik viena – tai neįmanoma.
Filme nuolat bandoma atkurti ankstesnių dalių sukurtą atmosferą, vis parodant sportinių automobilių lenktynes ir tas pačias gražias moteris, filmuojamas stambiu planu.
Tačiau dabar tai nėra aktualu, nes neturi visiškai nieko bendro su filmo istorija ir kultūra, kadangi kulkų neperšaunami automobiliai, iki dantų ginkluoti blogiukai ir nemirtingi pagrindiniai personažai nedera prie gražių užpakaliukų stambiu planu.
Dar vienas elementas, kuris palaiko filmo gyvybę, yra šeimos tema. Jos svarba jaučiama visame filme. Tačiau kas per daug – tas nesveika ir po kelių jausmingų šeimos scenų pradeda darytis nuobodu.
P.Walkerio mirtis, apkartinusi filmo gamybos procesą ir prodiuserių ramų gyvenimą, pakeitė filmo tėkmę ir neaišku, koks būtų jis būtų, jeigu ne ta baisi nelaimė.
Prodiuseriai teigė, kad iki nelaimingo atsitikimo Paulas buvo nusifilmavęs beveik visose filmo scenose, tačiau pabaigą vis dėlto teko pakeisti. Čia pagelbėjo specialieji kompiuteriniai efektai ir Korio Walkerio panašumas į savo brolį. Dėl CGI darbo žiūrovas negalėjo rasti skirtumo tarp jų. Problema ta, kaip scenaristai užbaigė epinę Domo geriausio draugo Brajano liniją. Jis, anksčiau daręs visus tuos pavojingus dalykus dėl šeimos, nusprendžia dėl šeimos visko ir atsisakyti.
Tačiau filmas turi ir teigiamų dalykų. Labiausiai nustebino, kaip jis nufilmuotas. Kovos scenų metu pasijunti lyg pats dalyvautum jose, nes kamera seka kiekvieną smūgį ir kiekvieną kritimą, o tai suteikia realistiškumo.
Pagaliau filmo kūrėjai susiejo nenusisekusią „Greiti ir įsiutę: Tokijo driftas“ dalį ir paaiškino jos priešistorę, kad viskas būtų logiška.
Kalbant apie aktorių atliktą darbą, toliau galėjome matyti Domo ir jo mylimosios Leti (aktorė Michelle Rodriguez) naujai atgimusią meilę, tačiau didžiausią įspūdį paliko Hobsą įamžinęs Dwayne'as Johnsonas, kuris suteikė filmui dar vieną stiprų ir kietą vyrišką personažą.
Apibendrinant, šis filmas yra 130 minučių nuobodus liūliavimas apie nemirtingus personažus, galingas šarvuotas mašinas ir nesibaigiančias šeimos temas.
Tačiau, kad ir kaip keista, filmas sulaukė stipraus žiūrovų palaikymo ir viršijo visus kūrėjų lūkesčius, jau uždirbęs 800 mln. JAV dolerių. Tačiau kiek tai yra filmo nuopelnas, o kiek žuvusio P.Walkerio, tegul sprendžia patys žiūrovai.