2010 11 11

Holivudas ir Bolivudas pasirašė istorinę bendradarbiavimo sutartį

Du didžiausi pasaulio kino pramonės milžinai – JAV Holivudas ir Indijos Bolivudas – pasirašė sutartį, kuri sustiprins bendradarbiavimą kuriant ir platinant jų filmus.
Užrašas „Hollywood“ Los Andžele
Užrašas „Hollywood“ Los Andžele / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Trečiadienį Los Andželo miesto ir Indijos kino pramonės pasirašyta „istorinė deklaracija“ sustiprins komercinius ryšius ir padės padidinti Jungtinėse Valstijose kuriamų Indijos kino filmų skaičių, sakoma Amerikos kinematografijos asociacijos (MPAA) pranešime.

Šis susitarimas „sustiprina mūsų miesto įsipareigojimą pritraukti tarptautinius projektus... Mes entuziastingai sveikiname tolesnę Indijos produkciją“, Los Andželo meras Antonio Villaraigosa  sakė per ceremoniją, kuri vyko kino studijoje „Paramount Pictures“ Holivude.

JAV ir Indijos kino pramonės sukuria daugiausiai filmų pasaulyje, o jų bendradarbiavimas labai sustiprėjo per kelerius pastaruosius metus.

Analitikai pabrėžia, kad Indijos kinas turi didžiulį potencialą.

Šios šalies kino ir televizijos pramonė 2008 metais uždirbo 7,7 mlrd. JAV dolerių, o iki 2015 metų ši suma, kaip prognozuojama, viršys 13 mlrd. dolerių, nurodoma konsultacinės kompanijos „PricewaterhouseCoopers“ paskelbtoje studijoje.

Šios sumos nublanksta prieš didžiųjų Holivudo studijų metines pajamas – apie 40 mlrd. dolerių – tačiau Indijoje kino žiūrovų gerokai daugiau negu Jungtinėse Valstijose.

Pernai Indijoje buvo parduota apie trys milijardai kino bilietų, tuo tarpu Jungtinėse Valstijose – perpus mažiau, sakoma Indijos statistinių tyrimų kompanijos CRISIL rugsėjį pateiktoje ataskaitoje apie žiniasklaidos ir pramogų pasaulio rinkas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis