Pirmojoje filmo dalyje jauniems tėvams Makui (aktorius Sethas Rogenas) ir Kelei (aktorė Rose Byrne) pavyko pasiekti savo ir iškraustyti gretimame name gyvenusią studentų vaikinų broliją, kėlusią daug triukšmo ir netvarkos. Sužinojusi apie šeimos pagausėjimą, šeima stengiasi parduoti savo senąjį namą.
Deja, padėtis komplikuojasi, kai į gretimą namą atsikrausto pirmakursės studentės, ketinančios jame įrengti pirmąją merginų seseriją, kurioje negalioja jokios taisyklės.
Besikeičiant nuotaikoms visuomenėje, naują sėkmės formulę šių laikų auditorijoje bando surasti ir Holivudas. Per paskutiniuosius metus kino ekranuose išvydome daug moteriškų personažų. Vieni buvo geresni, kiti prastesni, bet progresas yra – tokių personažų daugėja. Visgi, tai nekeičia fakto, kad feministinėmis pažiūromis paremti personažai galiausiai pradedami naudoti ne itin tinkamai.
Šių dienų kino industrijoje kuriasi nauja kino kūrybos strategija „Pridėkime liberalių pažiūrų ir mūsų projektas sulauks mažiau kritikos“, kelionė po festivalius garantuota, gal net pavyks pasiimti kelis apdovanojimus.
Šių dienų kino industrijoje kuriama nauja kino kūrybos strategija „Pridėkime liberalių pažiūrų, ir mūsų projektas sulauks mažiau kritikos“. Tuomet kelionė po festivalius garantuota, gal net pavyks pasiimti kelis apdovanojimus.
Žinoma, iš vienos pusės reikia tik sveikinti kino kūrėjus, kad kažkokiu būdu visgi skleidžia liberalias idėjas. Kita vertus, susikoncentravus tik į idėją, dažnai galima pamiršti likusį filmą. Kaip, pavyzdžiui, nutiko „Kaimynai 2 “ kūrybinei komandai.
Man visada patiko Setho Rogeno humoras, ir visai nenustebau, kai vidutinio amžiaus pora atsistojo ir išėjo iš salės. Filmo humoras skirtas jaunam, internetą puikiai žinančiam žmogui. Tačiau humoras, skirtas tik mano amžiaus žmonėms, ne visada bus juokingas. Ypač šiuo atveju, kai filmas visomis išgalėmis stengiasi būti politiškai korektiškas, nors tiesiog paima pirmojo filmo scenarijų, uždažo jį naujais atspalviais ir – voilà?
Filme maišoma tiek įvairiausių elementų, kad kartais jie pradeda prieštarauti pats sau. Merginos įkūrė savo seseriją su mintimi, kad nebus tokios kvailos kaip vaikinai, tačiau pačios elgiasi dar kvailiau.
Beveik viso filmo metu sklaido klausimo „kodėl?“ tvaikas. Kodėl jūs tai darot? Ką jūs tuo pasieksite? Filme vaizduojamas studentų gyvenimas – smarkiai šaržuotas, tačiau paremtas populiaria nuomone apie studentus. Filmo kūrėjai, rašydami scenarijų, akivaizdžiai šokinėjo nuo vienos pozicijos prie kitos. Nes menstruacijų kraujas ant langų yra labai „puikus“ pavyzdys, kokios merginos juokingos ir nepriklausomos. O kita dialogo scena apie pimpalų pilną maišą tai parodymas, kokie vaikinai kvaili.
Būtų neteisinga sakyti, kad filmas nepateikia nieko juokingo. Keletą kartų tikrai privertė garsiai nusijuokti. Tačiau tie juokai atėjo ne iš scenaristų pusės, o iš aktorių.
Būtų neteisinga sakyti, kad filmas nepateikia nieko juokingo. Keletą kartų tikrai privertė garsiai nusijuokti. Tačiau tie juokai atkeliavo ne iš scenaristų pusės, o iš aktorių.
Nors Zaco Efrono metai buvo tikrai darbingi, ne visi jo projektai buvo sklandūs, tokiu būdu tik dar labiau įklampino jaunojo aktoriaus reputaciją.
Visgi, šiame filme jis yra pakankamai juokingas ir įdomus, nors taip gal gali atrodyti tiesiog lyginant su paskutiniuoju aktoriaus filmu „Blogas senelis“. Paradoksas tas, jog jeigu Z.Efronas šiame filme ir atrodo bent kiek rimtesnis, Chloë Grace Moretz savo kartelę visiškai nuleido. Nuo mažumės vaidinusiai aukštos kokybės filmuose, merginai buvo prognozuojamas aukščiausios klasės aktorės statusas. Panašu, kad šį kartą ji vis dėlto pasirinko lengvesnį kelią ne šlovės, o pinigų link.
O kaip dėl senųjų aktorių? Tiek S.Rogenas, tiek R.Byrne gali vaidinti taip, kaip iš jų reikalauja režsierius. Tiesa, S.Rogenas komedijose visada vaidina save, bet jam tai atleistina, nes juk tai S. Rogenas, ar ne? Be abejo, R.Byrne atliko daug geresnį vaidmenį negu jos fikcinis vyras, primindama visiems apie savo australišką kraują.
„Kaimynai 2“ yra bandymas įmaišyti S. Rogeno komedijos žanro principą į šių dienų liberalųjį pasaulį. Akimirkomis filmas sužiba kaip ir kiekvienas S.Rogeno projektas. Tačiau taip pat jis susimauna, pamiršdamas, kad tokiems filmams reikia gilių personažų, o ne scenarijaus, kuris veda tik prie pigių pokštų, matytų jau pirmojoje dalyje.