Kino festivalio vadovas A.Ramaška: kas ką vedasi į kiną: vyrai moteris ar atvirkščiai?

„Filmai daro ypatingą galią moterims, o jos į kiną dar ir vyrus atsiveda", – apie Lietuvoje žiūrėti kiną besirenkančiųjų statistiką juokavo ketvirtadienį įsibėgėjančio tarptautinio festivalio „Kino pavasaris“ direktorius Algirdas Ramaška.
Algirdas Ramaška
„Kino pavasario“ direktorius Algirdas Ramaška / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Metai iš metų ši statistika gana panaši: 65 proc. atitenka žiūrovėms, o 35 proc. – jas lydintiems vyrams.

Dar įdomu, anot jo, tai, kad kino teatras išlieka populiariausia porų pasimatymo vieta, kur sprendimas, koks filmas bus žiūrimas, priimamas tiesiog prie bilietų kasų.

80 proc. moterų ir nusprendžia, kokį filmą norės pamatyti.

Tiesa, ar Lietuvos publika elgiasi taip pat, pasakyti negalima, nes tyrimas atliktas ne mūsų platumose.

Tiesa, ir „Kino pavasario“ filmams tai netinka, nes į kai kuriuos seansus bilietų tiesiog jau nebėra.

Paklaustas, kokius filmus verta rinktis šio kino festivalio metu, A.Ramaška minėjo vertybinius ir požiūrį keičiančius: jie neišeina iš mados, visai kaip kino klasika.

„Nors daugelis mūsų visuomenėje jau įprato norėti greito efekto (gyvename socialinių tinklų spąstuose ir visi esame pakibę ant reelsų ir storių), bet ilgalaikio poveikio mūsų laimei tai neduoda.

Tarkime, jei socialiniuose tinkluose matome, kad visi maitinasi restoranuose, o mes namuose su grikiais, jau ir nelaimingi.

Visi Tenerifėje jau mėnesį laiko, o mes darbe, nelaimingi...

Taigi perspektyva, su kuria matuojamės, veikia mūsų laimės suvokimą. Dažnai ir filmus norime rinktis pagal tai, ar jie lengvo siužeto, ar pramoginio.

Visai kitas jausmas pažiūrėjus vertybinį, stiprų ar sukrečiantį filmą. Gal kai kurių dalykų ir nereikia patirti gyvenime, bet ekrane jie mus moko, kad suprastume, kaip kitas žmogus jaučiasi, kad galėtume suprasti ir įvertinti savo būsenas ir dabartį“, – sakė A.Ramaška.

Taigi nepamirškite poros ir jums patinkančių filmų išsigryninti jau šįvakar.

Asmenines Algirdo rekomendacijas besiruošiantiems į „Kino pavasarį“ galima surasti čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis