Keletas populiarių juostų tuo pat metu viešės didžiuosiuose Lietuvos miestuose Kaune, Klaipėdoje. Šiauliuose ir Panevėžyje.
Jei balandžio pirmąją, melagių dieną, būsite pakviesti į „Kino pavasarį“ negalvokite, kad tai melas: nesustojančia kamera nufilmuota lėta Bolivijos juosta „Pietinis rajonas“, kraują stingdanti Pietų Korėjos „Tarnaitė“ ir populiarioji Prancūzijos ir Kanados įtampos drama „Moteris, kuri dainuoja“ – tikrai įvyks.
Šeštadienis padovanos net šešis papildomus „Kino pavasario“ seansus: ryte galėsite susipažinti su charizmatiškąja suome „Princese“, popietę praleisti su biografine juosta „Poetės dienoraščiai“, vėliau pasirinkti painiąją matematinę dramą „Pirminių skaičių vienatvė“, pavakarį leisti aštrios įtampos Australijos „Žvėrių karalystėje“, o vakare atsiduoti Prancūzijos, Italijos ir Irano romantiškajai dramai su Juliette Binoche „Patvirtinta kopija“. Jei viso to bus mažai, naktį bus galima pradėti su lietuviškų trumpo metro filmų kolekcija.
Sekmadienis, balandžio 3 d., bus nuosaikesnis ir siūlys tik keturis pasirinkimus: ryte prasidėsiantį ir penkias valandas truksiantį įspūdingąjį „Karlosą Šakalą“ , „Gyvenimas – tai cirkas, o mes visi – sužeisti klounai“ teigiantį filmą „Baladė liūdnajam trimitui“, šviesiai skausmingai ironišką dramą „Gražūs žmonės“ ir antrą kartą papildomai rodomą įtampos dramą „Moteris, kuri dainuoja“.
Naujos savaitės (balandžio 4 – 7) dienomis per dieną bus rodoma po tris „Kino pavasario“ filmus: 4 d.: užburiantį Irano epą „Baltosios pievos”, analogo neturinčius muzikaliuosius „Triukšmo garsus“ ir japoniškąją „Norvegų girią”. Balandžio 5 d. dar bus galima pasižiūrėti į neatpažįstamą Gerardą Depardieu absurdiško farso komedijoje „Mamutas“, nepaprastai emocingai žiūrovų sutiktą 8 „Goya“ premijomis apdovanotą aštrios įtampos trilerį „Kamera Nr. 211“ ir už širdies griebiančią Vokietijos ir Turkijos šeimos santykių dramą „Kai mes išeinam“. Balandžio 6 d., trečiadienį – paskutinė galimybė pamatyti siurelistiškąjį „Keistą Andželikos atvejį”, amžiaus ir lyties nepaisančią meilę dramoje „80 dienų“ ir geriausiu Baltijos filmu pripažintą Šarūno Barto „Eurazijos aborigeną“. Paskutinę papildomų seansų dieną, balandžio 7 – ąją, festivalį vainikuos stipri ir tuo pačiu paprasta Grenlandijos juosta „Žmogus iš Nuuko“, dokumentinė JAV sensacija „Savų darbas“ ir pirmuoju bei paskutiniuoju festivalio filmu tapęs jautrusis „Nepaleisk manęs“.