Populiariausi festivalio filmai nuo šiandien rodomi Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Panevėžio, Šiaulių, Alytaus, Marijampolės, Ukmergės, Gargždų, Utenos, Varėnos, Tauragės, Šilutės, Anykščių, Pasvalio, Visagino ir Vilkaviškio kino teatrų repertuaruose.
„Šiemet ypač dažnai teko girdėti, kad „Kino pavasario“ programa kaip niekad gausi filmų, kurių svarbu nepraleisti – tą jautėme viso festivalio metu, matydami, kaip gausiai žiūrovai renkasi į kino sales ir kaip intensyviai diskutuoja po vienų ar kitų seansų gyvai arba socialinėje erdvėje, – sako „Kino pavasario“ vykdomasis direktorius Konradas Kazlauskas.
Tačiau kaip visuomet, festivalio dienos bėga pernelyg greitai, kiekvieno žiūrovo dienotvarkė dėliojasi itin kruopščiai ir natūralu, kad laiko viskam pamatyti neužtenka. Todėl mėgstamiausi žiūrovų filmai kuriam laikui dar lieka kino teatrų repertuaruose – tiesa, ilgai delsti nereikėtų, nes seansų skaičius bus ribotas.“
Iš viso pratęsime lieka 15 populiariausių festivalio filmų, tarp kurių – ir vienas tituluočiausių, režisierės Justine Triet teismo drama „Kryčio anatomija“ (Anatomy of a Fall). Dar kurį laiką žiūrovai kino salėse galės pamatyti ir dviejų kino meistrų iš Azijos filmus: festivalio žiūrovų numylėtinio, „Vagiliautojų“ režisieriaus Hirokazu Kore-eda naująją drama „Monstras“ (Monster) ir „Oskaru“ apdovanoto kino kūrėjo Ryûsuke Hamaguchi filmą „Blogis (ne)egzistuoja“ (Evil Does Not Exist).
Vienas filmų, kurį dar bus galima pamatyti didžiuosiuose ekranuose – daug žiūrovų simpatijų festivalyje pelnęs Lunos Carmoon debiutas „Kaupikai“ (Hoard), pasakojantis įtaigią vienatvės ir seksualumo istoriją.
Repertuare lieka ir milžinišką ažiotažą Lenkijoje sukėlęs kino meistrės Agnieszkos Holland filmas „Žalia siena“ (Green Border), italų kino grando Marco Bellocchio pasakojimas apie tikėjimą, netektį ir šeimą „Šventasis pagrobimas“ (Kidnapped) bei „Oskarui“ nominuota, Venecijos kino festivalyje „Sidabriniu liūtu“ už geriausią režisūrą apdovanota M. Garrone drama „Aš čia kapitonas“ (Io Capitano).
Nespėjusieji dar turės galimybę pamatyti prancūzų režisieriaus Xavier’o Legrand naujausią kūrinį „Įpėdinis“ (The Successor), režisieriaus Ira Sachs audringą meilės, netekties ir vidinių atradimų kelionę „Labirintai“ (Passages) ir debiutuojančios režisierės Molly Manning Walker filmą „How to Have Sex“ (How to Have Sex).
Komedijų ir lengvesnio turinio gerbėjų lauks vieno visų laikų populiariausių „Kino pavasario“ filmų „Neliečiamieji“ režisierių naujas darbas „Metai buvo sunkūs“ (A Difficult Year) ir Argentinos režisieriaus Rodrigo Moreno komedija „Delinkventai“ (The Delinquents). Dar kurį laiką muzikos gerbėjus džiugins ir paskutinis Ryuichi Sakamoto koncertas „Ryuichi Sakamoto | OPUSAS“ (Ryuichi Sakamoto | OPUS), užfiksuotas jo sūnaus, režisieriaus Neo Sora.
Pratęsime bus galima pamatyti ir festivalį atidariusią, Kanuose Didžiuoju prizu apdovanotą bei 2 „Oskarus“ pelniusią britų režisieriaus Jonathano Glazerio istorinę Holokausto dramą „Interesų zona“ (The Zone of Interest) bei sudėtingos technikos ir daugybės dailininkų darbo valandų pareikalavusius DK Welchman ir Hugh Welchman „Kaimiečius“ (The Peasants).
Žiūrimiausius festivalio filmus nuo kovo 28 d. bus galima pamatyti kino teatruose Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Panevėžyje, Šiauliuose, Alytuje, Marijampolėje, Ukmergėje, Gargžduose, Utenoje, Varėnoje, Tauragėje, Šilutėje, Anykščiuose, Pasvalyje, Visagine ir Vilkaviškyje. Daugiau informacijos apie pratęsime rodomus filmus čia.
29–ąjį Vilniaus miesto kino festivalį iš dalies finansuoja Lietuvos kino centras, Vilniaus miesto savivaldybė, „Kūrybiška Europa“ MEDIA.