Viename svarbiausių 2012 m. filmų jo režisierius ir scenarijaus autorius Thomas Vinterbergas provokuojančiai kalba apie lengvai suklastojamą atmintį, įteigtus prisiminimus ir šiuolaikinėje visuomenėje tvyrančias baimes.
Thomas Vinterbergas pasaulyje išgarsėjo kartu su Larsu von Trieru paskelbęs „Dogme‘95“ manifestą, kuriame deklaruoti nauji kino kūrimo principai smarkiai paveikė kinematografo raidą. Jo 1998 m. sukurtas ir Kanuose apdovanotas filmas „Šventė“(„Festen“) laikomas pirmuoju „Dogme ’95“ filmu.
Naujausioje savo juostoje Th. Vinterbergas grįžta prie „Šventėje“ nagrinėtų temų – šeimos santykių, tiesos ir uždarose žmonių bendruomenėse vykstančių procesų. Filmas „Medžioklė“ laikomas audringu režisieriaus sugrįžimu ir antru geriausiu jo filmu.
Kurdamas Th. Vinterbergas vadovaujasi, pasak jo, svarbiausia kino formule: gera drama gimsta tuomet, kai teisingas ir teisingumu tikintis žmogus tampa neteisingumo auka. Dramatiškų „Medžioklės“ įvykių ašis – subjektyvi demarkacinė linija tarp melo ir tiesos. Filme kalbama apie tai, kaip nerūpestingas žodis gali lengvai išaugti į visuotinai priimtą, nepaneigiamą tiesą.
Įtempto siužeto ir aštrių socialinių temų kupinas filmas taip pat buvo apdovanotas Ekumeninės žiuri prizu Kanų kino festivalyje, o dabar yra nominuotas Britų kino akademijos geriausio filmo užsienio kalba titului. Pagrindinį mokytojo vaidmenį suvaidinęs garsus danų kilmės aktorius Maddsas Mikkelsenas Kanuose buvo išrinktas geriausiu aktoriumi.
Iki šiol žiūrovams geriau žinomas kaip itin vyriškas ir nuožmus herojus arba Jameso Bondo priešas, pravarde „Šifras” iš filmo „Kazino „Royale““, M. Mikkelsenas Th. Vinterbergo filme pasirodo visai kitokiu amplua. Th. Vinterbergas lieka ištikimas realistinio kino tradicijai. Pasak režisieriaus, čia aktorius tapo „labiau skandinavišku“ tipu.
Tarptautinio Kauno kino festivalio pristatomas filmas „Medžioklė“ vasario 1-ają dieną pasieks Vilniaus ir kitų miestų kino ekranus. Kino teatrai bus patvirtinti artimiausiu metu.