Žiuri, kurią sudarė dešimt asmenų, Singapūre iš 4832 pretendentų išrinko 401-ą, vertą nugalėtojo vardo. 2013-ųjų apdovanojimuose triumfavo Australijos „Metro trains“ inicijuota socialinė kampanija, pavadinta „Kvaili būdai numirti“ („Dumb Ways to Die“).
Agentūros „McCANN“ sukurta kampanija nusinešė „Grand Prix“ apdovanojimus firminio turinio (angl. branded content), skaitmeninės reklamos, vaizdo, vaizdo meno, integruotos reklamos, reklaminės akcijos (promo and activation – angl.) ir radijo reklamos kategorijose.
„McCANN“ Melburno padalinys taip pat buvo pripažintas metų agentūros apdovanojimu, o kampaniją užsakiusi Melburno viešojo transporto bendrovė tapo metų reklamos užsakovu.
Kampanijos „Kvaili būdai mirti“ tikslas – sumažinti nelaimingų atsitikimų dėl žmonių aplaidumo šalia traukinių, skaičių. Reklamos milžinės „McCANN“ Australijos padalinys sugalvojo sukurti linksmą, pramoginį turinį primenančią kampaniją, kuri įtrauktų jaunimą ir skatintų skleisti mintį, kad „neatsargiai elgtis prie traukinių yra vienas kvailiausių būdų numirti“.
Visą nugalėtojų sąrašą ir daugiau informacijos apie juos rasite čia.
„Spikes Asia“ kūrybiškumo festivalis – tai reklamos ir komunikacijos profesionalų Azijos ir Ramiojo vandenyno regione apdovanojimai, rengiami bendradarbiaujant su reklamos festivaliu „Kanų liūtai“.